lauantai 25. huhtikuuta 2015

WEEK 17

Se oliskin taas sunnuntai ja viikkokatsauksen vuoro! Musta tuntuu, että mun blogi on viimeisimpien viikkojen aikana täyttynyt liki kokonaan näistä puhelinkuvista, mutta jotenkin näitä jaksaa tulla aina kirjottelemaan ja tekemään muita postauksia helpommin - toivottavasti teitä ei siis haittaa mun jokaviikkoiset tapahtumien kerronnat? Mulla on tänään pitkästä aikaa duunissa sunnuntaivuoro, joten ennen töihin lähtöä ajattelin tulla pikaisesti höpöttelemään menneiden vuorokausien häppinengeistä muutamien kuvien kera. Tää viikko on ollut ihan sairaan kiireinen, vaikkakin tosi ihana, sillä kaikkien työvuorojen ja pakollisten menojen lisäksi oon saanut mahdutettua päiviin paljon mieleistäkin puuhaa. Oon käynyt heppatallilla (huikeet 3 kertaa, tästä ei mieli vois paremmaksi muuttua!), treenannut kuntosalilla, rämpinyt metsässä, koittanut lenkkeillä ja viettänyt aikaa poikaystävän sekä koiran kanssa.

Materiaalia tänne blogiin mulla olis vaikka millä mitalla, mutta vapaata aikaa ei tunnu löytyvän kuin iltamyöhäseltä, jolloin oon yleensä ollut jo niin väsynyt, että tietokoneen sijaan oon mielummin käpertynyt lakanoiden väliin ja nukkunut tuntia pidemmät yöunet. Alkava viikko näyttääkin kaikkine vappujuttuineen, ridakisoineen ja töineen yhtä hulabaloolta kuin tääkin, joten koitan muokkailla kuvia valmiiksi tänään illalla tulevia kiireitä varten!

viikko17(1))
1. Ilmojen parantuessa mun on tehnyt ihan hirveesti mieli hankkia uusia kevätvaatteita, mutta myös pukeutua paljon värikkäämmin ja vaaleemmin! 2. Sampo yllätti mut eilen pienellä suursiivouksella, jonka oli tehnyt meijän huoneeseen 3. Viikolla tuli käytyä ennätykselliset kolme kertaa tallilla, enkä vois olla tyytyväisempi viimeisimpään ratsastustuntiin - on se Nuppu vaan niin ihana! 4. Tulevien viikkojen suunnittelua kahvikupposen äärellä
viikko17(2))
5. Muhun on niin iskenyt joku heppakärpänen, sillä ajattelen valehtelematta päivittäin ratsastamista ja kaikkea siihen liittyvää - tulevasta kesästä tulee ehdottomasti heppakesä! 6. Mä ehkä vähän kaipaan taas ulkomaille, mutta onneks ollaankin mietitty jo elokuulle seuraavaa reissua 7. Salillakin kerkesin parisen kertaa käymään 8. Voinko ees hehkuttaa tarpeeksi näitä aurinkoisia kevätkelejä, joista ainakin Etelä-Suomessa ollaan saatu nauttia viime päivinä!
viikko17(3))
9. Eilinen ilta kului Nuuksion metsissä yhdessä Bobin ja ihanien mimmien kanssa - eipä ainakaan makkaran grillaamista tai hervotonta naurua lauantai-illasta puuttunut! 10. Kuntosalinkin puolella on tapahtunut pientä edistystä, ja muutamia ennätyksiäkin rikottiin kyykyissä alkuviikosta 11. Perjantaina oli muuten kansainvälinen koirien päivä, joten pitihän tota meidänkin karvatassua helliä vähän normaalia enemmän 12. Ja tältä näyttää mun aamupalapöydässä just nyt!

4 kommenttia:

  1. Nää puhelinkuvat on kivoja :-) ! Mistä ekan kuvan sininen paita on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muistaakseni Cubuksesta :-) On tosin jo ainakin vuoden vanha!

      Poista
  2. millon sitä heppapostausta on tulossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan saan riittävästi materiaalia/idean postaukselle :-)

      Poista