maanantai 20. huhtikuuta 2015

WEEK 16

Blaah. En tiiä ootteko te siellä ruudun toisella puolella huomanneet, mutta meikäläisen motivaatio bloggaukseen on viime aikoina ollut hiukkasen (eikä ees niin hiukkasenkaan) kadoksissa. Normaalisti blogi pyörii mun mielessä kokoajan. Mietin postausaiheita, valokuvaan uutta materiaalia, kirjoitan ideoita muistiin ja luonnostelen tekstejä valmiiksi - oon oikeesti käyttänyt lähes kaiken mahdollisen vapaa-ajan postaamiseen ja blogin pyörittämiseen. Viime viikkoina, tai oikeastaan kuukausina asia on ollut aivan toinen, enkä oo uhrannut tietokoneella istumiseen yhtä paljon aikaa kuin ennen. En oo pyhittänyt mun vapaapäiviäni kuvaamiselle ja kirjoittamiselle. En oo edes avannut bloggerin sivuja päivittäin, joka on ollut varmaan parin vuoden ajan mulle pakollinen juttu aina ennen nukkumaan menoa.

Kai tätä voisi kutsua joksikin overloadiksi, mutta tällä hetkellä mulla ei oo samanlaista fiilistä raapustaa tekstejä ja bloggata kuten aikaisemmin. Ehkä tarviin pienen paussin ja irtioton blogimaailmasta, tai sit vaan oon löytänyt elämästä tärkeempiäkin juttuja. Jotenkin mua ahdistaa koko asian miettiminen, vaikka samalla tuntuu että oon jollain tasolla velvollinen postaamaan tänne. Ajattelin nyt anyway tulla avaamaan vähän ajatuksia, jotta tiiätte missä mennään. Katotaan mitä tulevat päivät tuo tullessaan, mutta sitä ennen katsotaan mitä viime viikkoon mahtui.

viikko16(1))
1. Viime viikolla saatiin osittain nauttia ihan tajuttoman upeista ilmoista, eikä ainakaan ennusteiden perusteella tästä viikosta oo tulossa yhtään huonompi - lämpimästi tervetuloa 15 asteen plussakelit! 2. Vihdoin mun pikkunen on taas täällä hoidossa, onkin päässyt tulemaan vähän ikävä. 3. Mun synttärikukat on vieläkin yllättävän hyvässä hapessa, kiitos famu! 4. Tiistain vietinkin vaihteeksi tallilla yhdessä mun pikkusiskojen kanssa
viikko16(2))
5. Ollaan löydetty viimeisimpien päivien aikana aivan uusia lenkkipolkuja, ja niitä onkin tullut talsittua jo ihan kiitettävät kilometrit 6. Myös viikonloppu starttasi satulasta, jossa muuten istun myös kilpailemassa parin viikon päässä häämöttävissä meidän tallin välisissä kisoissa, tosi jännää! 7. Heti maanantaina olinkin kuluttumassa Tallinnasta ostettuja uutukaisia treenivaatteitani 8. Aamuneljän herätyksistä johtuen mun iltapäivät näyttivät viime viikolla kutakuinkin tältä - aivan liikaa ja liian pitkiä päikkäreitä..
viikko16(3))
9. Pikkusiskojen synttäreiden ansiosta viikonloppuun mahtui isillä yökyläilyn lisäksi vähän herkutteluakin.. 10. Ja lauantaina käytiin herättämässä toinen synttärisankareista aamiaisen sekä onnittelulaulun voimin 11. Keskiviikkona menin vetämään oikein kunnon jalkatreenin, joka sitten tuntui vielä perjantainakin 12. Kakkukahvittelua, viikinkihaudoilla vierailua, perheen kanssa olemista ja rentoilua - niistä oli mun viikonloppuni tehty!

4 kommenttia:

  1. Käytkö lepuskin fressillä? Kävin just siel tutustumassa ja sain viikkopassinkin, näytti vaa tutulta tosta kuvasta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wihii käyn joo, kuten sulle jo muualla sanoinkin ;-)

      Poista
  2. Tiedän ton tunteen, mutta jos ei inspiroi niin sit ei inspiroi - ota vähän etäisyyttä blogiin niin kyllä se motivaatio sieltä tulee takaisin jos on tullakseen! :) Sun juttuja on niin ihana lueskella niin kyllä ne lukijat täällä säilyy <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulin ottavani etäisyyttä, mutta eihän siitä hitsi vieköön mitään tullut :-D Täällä mä oon taas, vaikka niin uhkailin taukoa ja muuta.. Kiitos ihanasta kommentista Sara ♥

      Poista