sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

LATEST LOOKS

Ihanaa maanantaita tyypit! Mä otin eilen illalla sanojeni mukaisesti itteäni niskasta kiinni ja muokkailin suurehkon erän valokuvia tuleviin postauksiin - kevyestihän siinä pari tuntia taas vierähtikin, hupsis! Ennen uusia otoksia päätin kuitenkin latoa vielä viimeisimmät asukuvat yhteen syssyyn, sillä edellisestä asukoosteesta on kulunut ihan hyvä tovi (ai miten niin muka, ensimmäisethän on otettu joskus tammikuun alussa?), enkä haluu muistella noita hyisevän lumisia kuvaustaustoja enään toukokuun puolella. Tässä siis yksitoista viimeisintä lookkia, ja kuten mulla on ollut jokaisella kerralla tapana tiedustella, niin kysynpä tälläkin kertaa teidän suosikkeja alla näkyvistä kuvista? Mun omia lemppareita on ehdottomasti 2, 3 sekä 8.

Mulla alkaakin viikko pitkästä aikaa hiukan erilaisella kaavalla, sillä töihin menemisen sijaan teen lähtöä Helsinkiin, jossa tapaan kahta ihanaa mimmiä aamupalan sekä shoppailun merkeissä. Sen pidemmittä puheitta painunkin tästä meikkailemaan ja vaihtamaan vaatteita, huomiseen siis!

1
2
3
4

7 kommenttia:

  1. Tykkään tosi paljon tuosta ensimmäisen kuvan takista! Ihana :*

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kieltämättä aika keväinen ja freesi, kiitos kommentista! :-)

      Poista
  2. Ysi on kyllä kaikista ihanin! Noi tennarit <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon muuten käyttänyt kyseisiä tennareita tänä keväänä ihan ennätyksellisen paljon! :-D Kiitos ♥

      Poista
  3. 3 ehdoton lemppis:)! Täydellinen tuo takki ja värit sopii tosi hyvin sulle!

    VastaaPoista