keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

BLACK BOMBER

Maanantaina kirjoittelin teille kadonneesta bloggausinnosta ja siitä ahdistavasta tunteesta, minkä sain blogin kohtaloa pohdiskellessani. Parisen päivää oon pyöritellyt erilaisia vaihtoehtoja mun päässäni, ja tänään tallilta kotiin ajaessani tulin siihen tulokseen, että enhän mä hitsi vieköön osaa olla ilman tätä kaikkea! Mä rakastan kirjoittaa ja suorastaan himoitsen tarttua kameraan ikuistaen niitä hyviä hetkiä arjen keskellä. Tää blogi on (ja tulee varmasti aina olemaan) tosi iso osa mua, enkä rehellisesti sanottuna ees tiiä, millä muulla tavalla voisin tuoda esiin itseäni tai omia mielenkiinnon kohteitani - this is what I love to do. Tiivistettynä kaikki ylempi tarkoittaa siis sitä, että toissapäivänä empimäni tauot jäävät pitämättä ja yritän saada parhaani mukaan taas kiinni normaalista postaustahdista!

Ja kuvituksena tälle kaikelle liibalaaballe toimii reilun viikon takaiset asukuvat Tallinnan kaduilta. Päällä mulla oli näköjään ihan peruskauraa - eli toisin sanoen jalkoihin juurtuneet Air Forcet, tekstillä varustettu kollari, farkut, rannekello sekä musta bombertakki viime syksyltä.

3
1
4
5
8
2
9
takki Glamorous // housut Gina Tricot // paita Zara // laukku Bik Bok // kengät Nike // kello Daniel Wellington (saatu)

12 kommenttia:

  1. Oo ihana takki ja ihanat kuvat! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Ja joo, hei noi air forcet on ihan juurtuneet myös mun jalkoihin nyt tän kahden kuukauden ajan kun oon ne omistanut:DD parhaat kengät<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Laura :-) Noi kengät on oikeesti kyllä niin mahtavat yksilöt, oh mä tykkään niin paljon!

      Poista
  3. Sun tukka näyttää aivan upealta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö, just kauhistelin miltä se näyttää esimerkiksi tossa kolmannessa pystykuvassa :-D

      Poista
  4. Sun blogis on ollut yks mun ehdottomista lemppareista jo vaikka kuin monta vuotta! Että huh, onneks palasit ja toivottavasti jaksat pysyä bloggaamassa vielä pitkään :) tsemppiä, oot upee! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua! ♥ Kiitos ihan hirveesti tästä kommentista ja siitä, että oot pysynyt matkassa useammankin vuoden - oon enemmän kuin otettu :-) Te siellä ruudun toisella puolella teette tästä hommasta niin mieleistä, kiitos tosi paljon!

      Poista
  5. Todella hienoja asukuvia ja etenkin toi takki kiinnitti huomioni! Aivan ihana, pitäisi etsiä itsellekin vastaavanlainen jos jostain löytyisi. :) Muutenkin kiva kuulla, että olet löytänyt taas intoa bloggaamiseen, sillä blogisi on todella hyvä ja toivon, että jatkat tätä vielä pitkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itekkin tosta takista, se on niin yksinkertanen mutta silti tosi "näyttävä" :-) Kannattaa ainakin Nellyn sivuilta kurkata, omani tilasin nimittäin sitä kautta! Ja kiitos vielä kommentista, koitan saada kiinni siitä vanhasta kipinästä, jolla oon blogganut aina tähänkin päivään saakka ♥

      Poista
  6. Tosi kiva kuulla, että päätit olla pitämättä taukoa! :-) Ihania kuvia ja toi tukka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana, että siellä on tyyppejä jotka mun blogia on lukemassa :-) Kiitos hurjasti Emilia ♥

      Poista