perjantai 13. maaliskuuta 2015

WHITE SNEAKERS

Moi ja ihanaa perjantaita kaikki! Mulla on tällä hetkellä aikamoinen kiire, mutta koska lupasin julkaista teille parempia kuvia niistä aikaisemmin esitellyistä Niken tennareista, niin tulin tekemään sen nyt äkkiä ennen risteilylle lähtöä - mä nimittäin suuntaan kohta yhdessä työkavereiden kanssa laivalla Ruotsiin, wohoo! Viikonloppu tulee siis kulumaan pitkästä aikaa jossain muualla kuin kotona tai töissä (en ees muista, millon olisin tehnyt jotain erikoisempaa..), ja oon kieltämättä aika innoissani tulevista vuorokausista. Vai kuulostaako teistä risteileminen, hyvä ruoka, hauska seura ja kylpylässä lilluminen huonolta vaihtoehdolta? Ei musta ainakaan.

Alla tosiaan muutamia valokuvia asusta, joka noita Air Force 1 -tennareita lukuunottamatta on ihan peruskauraa - mustat farkut, pieni laukku, hopeinen kello, Zarasta hommattu lempparitakki ja suora tukka kauheine tyvikasvuineen. Nyt pitää kuitenkin mennä, nähään taas sunnuntaina!

5
4
9
3
6
1
10
2
takki Zara // kengät Nike // kello River Island // housut Gina Tricot // laukku Bik Bok 

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus;)
    Ihanat kuvat❤️
    Hyvää viikonloppua:)
    T. Meri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Meri, ja hyvää viikon alkua sulle! :-)

      Poista
  2. Voi kun mulla olis luonnostaan tuon värinen tukka kun sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi höpsis! Tää olis varmaan kiva, jos sitä haluais pitää omana värinään, mutta kun mäkin tykkään enemmän jostain suklaanruskeesta, niin voin kertoa että värin ylläpitäminen on jotain aivan hirveetä :-D Toi punanen puskee läpi kokoajan!

      Poista
  3. Noi kengät on kyllä ihanat! <3 Himottais vähän hankkia tuo malli itsekin, mutta oon tainnu hamstrata noita nikejä jo ihan riittävästi.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ♥ Mä voisin itekkin hamstrata vielä muutamat Niket, tulee kuitenkin käytettyä varmaan eniten kaikista popoista! :-D

      Poista