tiistai 27. tammikuuta 2015

MY FAVORITE BLOGS

En ookkaan hetkeen päivitellyt teille mun suosikkiblogejani, vaikka jokaista näistä onkin tullut luettua jo monen vuoden ajan - lukuunottamatta Janni Deleriä, jonka blogin löysin reilu vuosi takaperin. Mun sydämmen on näköjään vieneet ruotsalaiset bloggaajat, sillä upeiden persoonien ja ainutlaatuisten kuvien lisäksi heillä on tapana postailla useampaan kertaan päivän aikana. Reaaliaikaiset postaukset, sekä lyhyet ja ytimekkäät tekstit ovat mun mieleeni, vaikka tykkäänkin välillä lukea myös astetta syvempiä sekä pidempiä kirjoituksia. Anyway, tässä olisi siis kuusi mun ehdotonta suosikkiblogia!

LisaOlsson1

AngelicaBlick

FannyLyckman

JanniDeler

Kenzas

VictoriaTörnegren

10 kommenttia:

  1. Voisitko tehdä postauksen sun lemppareista suomalaisista blogeista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enköhän, sillä niitäkin löytyy! :-)

      Poista
  2. Kenza, Lisa Olsson ja Victoria Törnegren myös mun lemppareita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisa Olsson ja Kenza on tällä hetkellä mulla ihan ykkösiä, niin upeita tyttöjä sekä kuvia! :-)

      Poista
  3. Millä oot tehny nää kollaasit? =)

    VastaaPoista
  4. Noista puolet löytyy munkin lempiblogit-listalta! :-) Ja hei tosiaan ois tosi kiva saada tietää sun lempiblogit myös meijän suomalaisten keskuudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin pistää korvan taakse noi suomalaiset blogit -postauksen! :)

      Poista
  5. Kenzaa oon seurannut jo pidemmän aikaa, mutta löysin pari viikkoa sitten Angelica Blickin blogin ja oi että se on ihan huippu! :3 Pitääpä tarkistaa myös noi muut, jotka tuohon laitoit! Kiitti vinkeistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkista ihmeessä, musta noi kaikki on niin mielettömiä että oksat pois! :-)

      Poista