torstai 20. marraskuuta 2014

MY FAVORITE HAIR PRODUCTS

Ja jatkoa kauneuspostauksille! Tällä kertaa esittelen teille mun hiustuotteiden suosikit, joita käytän lähes päivittäin jossain muotoa. Ihan hirveitä määriä näitä puteleita tai rautoja ei ole, sillä oon aina ollut laiskemman puolen tukan laittaja, eikä mulla mee arkisin yleensä viittä minuuttia enempää sen vääntämiseen - ellen sitten jossain mielenviassa innostu esimerkiksi kihartamaan sitä. Kuvista unohtui muuten täysin mun huonojen hiuspäivien pelastajat, nimittäin ponnarit! Pompulat on mulle varmaan tärkeämpiä kuin hiusharja, sillä niin töissä kuin kotonakin mulla on oikeastaan aina hiukset kiinni!

1

Varsinkin pakkasten alkaessa tän mimmin pää on kuin karvansa pystyyn nostanut kissa. Tukka tuntuu täysin hallitsemattomalta ja niin sähköiseltä, että edes ajatus sen auki pitämisestä ei tuu kuuloonkaan. Onneksi jätettävillä hoitoaineilla saadaan hiukan helpotusta talvisille päiville, ja omalla kohdalla oon käyttänyt apuna Lorealin tuuheuttavaa hoitoainetta, jota ruiskin päähäni aina suihkun jälkeen.

3

Muotoilun suhteen mun parhaimpia kavereita on jo pidemmän aikaa olleet vasemmalla näkyvä Babyliss'n suoristusrauta, sekä oikealla näkyvä Remingtonin kiharruspuikko. Näillä oon pärjännyt mainiosti viimeisimmät vuodet, enkä ainakaan tällä hetkellä kaipaa muunlaisia rautoja mun tukkaa kähertämään.

A1

Sain vasta hetki sitten postissa näitä ihania Aussien tuotteita, mutta siitäkin huolimatta voin melkein luvata ostavani samaisia jatkossakin. Varsinkin oikean puolen 3 minuutin hoitoaine on toiminut tosi tehokkaasti mun kuiviin latvoihini, saaden hiukset tuntumaan pehmeiltä ja terveiltä. Pakko vielä mainita noiden purkkien suloisesta tuoksusta - oonko muka ainut, jolla tulee Aussien tuotteista mieleen Hubbabubba tai Tuttifrutti -karkit?

2

Myönnän olevani ehkä maailman surkein kampaajalla kävijä, eikä noita latvoja tuu siis napsittua kuin ehkä kerran vuoteen - jos välillä sitäkään. Ja mun kehnoista kampaajan käynneistä päästäänkin seuraavaan tuotteeseen, Wellan hiusöljyyn, jonka sain koulultani sieltä valmistuttani. Oon sipaissut tätä takkuuntuviin latvaosiin aina esimerkiksi suoristamisen tai kihartamisen jälkeen, sillä sen jättämän kiillon sekä pehmoisuuden lisäksi se todellakin pitää tukan paremmin selvänä!

A2

Kuivashampoota oon alkanut käyttämään vasta tämän syksyn aikana, ja ihmettelenkin suuresti miksen oo ottanut sitä jo aikaisemmin käyttööni. Jos on yhtään niin laiska kun mä, ja pesee sitä reuhkaa maksimissaan 4 kertaa viikossa, niin tää Herbinan tuuheuttava kuivashampoo on todellakin niiden pahimpien pesuvälien pelastaja - raikastaa ja antaa freesimmän fiiliksen koko päälle!

On myös niitä harvoja päiviä, kun käyn suihkussa aamulla ja joudun kuivaamaan hiukset föönillä. Jätettävän hoitoaineen lisäksi oon laittanut pohjalle oikealla näkyvää Aussien muotovaahtoa, joka antaa mukavaa volyymia muuten niin lättänään keesiin.

6

Viimesimpänä, muttei todellakaan vähäisimpänä tää pinkki Tangle Teezer -harja, joka on tyt reilun puolen vuoden ajan mun hiuksiani on ollut selvittämässä, ja vastoin mun kaikkia ennakkoluulojani toiminut roolissaan paremmin kuin loistavasti. Avaa siis helposti ne pahimmatkin rastan alut kuitekaan tukkaa sen enempää repimättä.

3 kommenttia:

  1. Oon miettinyt kokeilevani noita Aussien tuotteita joskus, ja varsinkin toi 3min hoitoaine voisi olla tosi jees! Olisi muuten kiva jos joskus tekisit kampauspostauksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin on pitänyt kokeilla noita jo kauan ennen tätä, mutta jotenkin oon vaan tyytynyt niihin markettituotteisiin :-) Kannattaa kuitenkin kokeilla, ainakin mun pehkoon toi 3 minuutin hoitoaine on tehonnut tosi hyvin!

      Poista
  2. Englannissa noi Aussien tuotteet oli tosi edullisia meiän hintoihin verrattuna - 3 minute miraclen se iso pullo maksoi vaan alle seitsemän euroa! Jos mulla olis ollut mahdollisuus roudata ruumassa kosmetiikkatuotteita niin niitä olis lähtenyt mukaan monta purkkia. Ne on ollu mun lemppareita jo muutaman vuoden ajan :)

    VastaaPoista