perjantai 28. marraskuuta 2014

6 FROM YESTERDAY

8

Eilinen vapaapäivä starttasi pitkien yöunien jälkeen suurella kahvikupposella, kaurapuuro annoksella sekä Orange Is The New Black -sarjan toisella tuotantokaudella. Oon pahasti koukussa kyseiseen ohjelmaan, ja katsoinkin ensimmäisen tuotantokauden vajaassa neljässä vuorokaudessa, hupsis!

7

Yhden aikoihin lähdin treffaamaan siskoa lounaan sekä joululahjojen etsinnän merkeissä. Käytiin syömässä jo monta kertaa hyväksi todetussa Santa Fessä, josta saa tajuttoman maukkaita fajitaksia - jopa mun nirsomman puoleinen sisko tykkäsi niistä!

1

Päivän asuakin kerettiin kuvailemaan, vaikkakin valon puutteen takia otoksista tuli kaikkea muuta kuin teräviä. Täytyy kyllä myöntää, että valokuvaaminen on ollut välillä jopa turhauttavaa tän pimeyden sekä vanha(hko)n kameran vuoksi. Kunpa saisin uuden rungon kätösiini pian!

6

Oli muuten ihanaa huomata, että vihdoin ja viimein Aleksanterinkadullakin on jouluvalot ripustettuna! Tuli heti paljon jouluisempi fiilis, vaikka lunta ei meille viime viikonloppuista sadetta lukuunottamatta ookkaan suotu.

3

Loppupäivä kuluikin suurin piirtein samoissa merkeissä kuin se alkoi - lisää (ja vielä vähän lisää) jaksoja Orange Is The New Blackista, kuumaa glögiä, paksu peitto ja poikaystävän kainalo.

5

Päätettiin siskon kasnsa nostattaa joulumieltä vielä entisestään nauttimalla ihanat Starbucksin piparkakkulatet, joita voisin valehtelematta juoda vaikka talven jokaisena päivänä. Onko siellä muita samaisen juoman rakastajia, vai tykkäättekö kenties jostain muusta?

6 kommenttia:

  1. Et arvaakkaan miten iloseks ja onnelliseks tuun sun postauksista! Vaikutat niin positiiviselta ja mukavalta ihmiseltä :-) En voi tarpeeks kiitellä sua näin ihanasta blogista, suurensuuri kiitos.

    Mukavaa viikonloppua ja joulun odotusta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana, mä tuun aina yhtä hyvälle tuulelle tälläsistä kommenteista - te lukijat piristätte mun päiviä kyllä ihan hirveesti :-) Ja kuule samoin, hyviä jouluodotuksia sullekkin! :)

      Poista
  2. Toi musta laukku on ihan täydellinen! Etin sitä pitkään kissojen ja koirien kanssa kaikista pk-seudun zaroista mutta lopulta luovutin kun missään ei ollut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla kävi samalla tavalla, kunnes ihana Katarina myi omansa mulle! ♥ Toi on kieltämättä aika täydellinen :-)

      Poista
  3. Mä maistoin kans just tota piparkakkulattea ja sanoin kaverille, et en ymmärrä sitä kaikkea hypetystä :D Mun mielestä kahvin kuuluu olla kahvia, enkä tykkää noista erikoistsydeemeistä! Oon tosi perinteinen kahvinjuoja muutenkin, maito on ainoa mitä siihen suostun laittamaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta se on niiin sairaan hyvää, maistuu aivan joululle! :-D Mä rakastan kyllä muutenkin kaikkia erikoiskahveja, mutta jos ei just tykkää kun normaalista maitokahvista, niin tollanen voi maistua aika vieraalle :-)

      Poista