tiistai 28. lokakuuta 2014

MY FAVORITE BEAUTY PRODUCTS

Noniin, vihdoinkin! En oo mun parivuotisen blogihistorian aikana varmaan koskaan (sanokaa jos oon väärässä) tehnyt postausta mun kauneudenhoitosuosikeista, vaikka joitain satunnaisia tuoksuja ja muita täällä onkin silloin tällöin saattanut vilahtaa. Nyt on siis korkea aika tehdä asiaan muutos, ja kertoa teille pitkäaikaisista lempparituotteistani, jotka kulkee mukana muutamaa juttua lukuunottamtta ihan jokapäiväisessä arjessa. Voisin muuten tehdä samantyyppisen kirjoituksen myös hiustenhoidon pelastajista, jos siellä vaan ollaan kiinnostuneita - sanokaapa siis mielipiteenne, yer or no?

5

Aloitetaan näistä varmasti monen mimmin pussukoista löytyvistä Victoria's Secretin tuoksuista, joista oon edelleen yhtä hullaantunut kun ensimmäisen kerran testatessani. Mun mielestä nää on ehdottomasti kaiken sen hehkutuksen arvoisia, koska onhan ne nyt hitsi vie suloisen ulkonäön lisäksi ihan mielettömän ihanan tuoksuisia!

A2

Kuten viimeaikaisista asukuvista onkin ehkä saattanut huomata, niin varsinkin punaista väriä on mun huulilta löytynyt melko usein - kiitos vasemmanpuoleisen Sephoran "Jealous" -sävyisen huulipunan. Tykkään punan koralliin taittavasta väristä todella paljon, sillä usein noinkin punainen sävy näyttää mun päälläni kaikkea muuta kuin raikkaalta.

Vasemmalla puolella komeileekin mun toinen vakkaripunani, jota on sudittu huuliin aina hiukan vaaleampaa lopputulosta kaivatessani. Huulipuna on ostettu aikoinaan muutamalla eurolla Tallinnan Prismasta, mutta siitäkin huolimatta ollut yksi pitkäkestoisimmista suosikeistani! Sävyltään tämä Bellaoggin puna on siis "Passione".

2

Kulmakarvoja oon täyttänyt nyt jo useamman vuoden ajan Make Up Storen "Kakaw" -sävyisen luomivärin sekä siveltimen avuin. Mun mielestä siveltimellä tulee vaan niin paljon pehmeämpää ja parempaa jälkeä kuin kulmakynällä, jolla piirtelin kulmiani vielä ammattikoulun aikana - sen aikaiset kulmat olivatkin kaikkea muuta kuin luonnolliset, krhm.. Kulmien viimeistelyyn oon käyttänyt Lumenen läpinäkyvää kulmakarvageeliä, jota ilman en vois edes kuvitella eläväni.

1

Mulla on luonnostaan todella vaaleat ripset sekä kulmakarvat, joten säännöllinen värjääminen ainakin kulmien kohdalla on ihan must. Kampaajalla tai kosmetologilla värjäys maksaa lähes poikkeuksetta sen pari kymppiä, joten omalla kohdalla oon koennut paremmaksi käyttää ihan kaupasta saatavaa Refecto Oilin värjäyssettiä, jolla saa nopeasti sekä helposti niin kulmista kuin ripsistäkin huolitellumman näköiset.

A1

Ja yllätys yllätys Victoria's Secretin tuoksujen lisäksi kaapista löytyy myös saman sarjan kosteusvoiteita, jotka kyllä täyttävät kaikki rasvapurnukan vaatimukset - nopeasti imeytyvää, kosteuttavaa ja kirsikkana kakun päällä aivan taivaallisen hyvän tuoksuista! Omana suosikkina mainittakoon keskellä näkyvä Pure Daydream, joka on koostumukseltaan ehkä aavistuksen paksumpaa kuin oikealla oleva Mango Temptation.

6

Tämänhetkiset lempparisävyt kynsissä ovat ehdottomasti Sephoran "Samba In Rio" ja "Strawerry Macaron", Lumenen "Early Night" sekä "Rock 'n Roll". Näitä lakkoja on tullut varsinkin kuluneen syksyn aikana käytettyä todella paljon, eikä ihme - sopivathan ne tähän vuodenaikaan aika kivasti!

9

Oikealla näkyy tuote, joka on mulle vielä toistaiseksi vähän uudempi tuttavuus. En oo siis käyttänyt kyseistä Lumenen pohjustusvoidetta vielä paria kertaa enempää, mutta niidenkin kokeilujen perusteella voin vaan ja ainoastaan suositella! Varsinkin raskaampien meikkipohjien alla toiminut loistavasti pitäen meikin paikallaan sekä mattapintaisena monenkin tunnin jälkeen.

Ja viimeisimpänä, muttei todellakaan vähäisimpänä esittelen teille Lumenen kasvotuotteen, joka on kulkenut mun mukanani aina ensimmäisiltä meikkauskerroilta saakka. Tää tasapainoittava kosteusemulsio on älyttömän hyvä tällaiselle sekaiholle kuin mulla on - kosteuttaa, mutta kuivuu todella nopeasti jättäen ihon mattapintaiseksi ja pehmeäksi. En voisi kuvitellakkaan tekeväni pohjameikkiä ennen tämän levitystä!

6 kommenttia:

  1. Sulla on niiin ihanan valoisat ja laadukkaat kuvat aina, me like ! ♥ :>

    VastaaPoista
  2. Sä yhtäkkiä mystisesti katosit mun lukulistalta ja ihmettelin paljon mitä tapahtu, mutta sitten mä löysinkin tän sun blogis uudelleen haha! :--D Tosi kiva postaus tää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut onneks löysit takaisin ja tervetuloa taas blogini ääreen! ♥ Niin ja kiitos kovasti :)

      Poista
  3. Kakkoskuvassa sulla on mennyt oikea ja vasen sekaisin XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opsiis! Sen siitä saa, kun tekee samaista postausta monen monta tuntia peräkkäin :-D

      Poista