keskiviikko 29. lokakuuta 2014

BLOGGER'S INSPIRATION DAY

Palataanpa hetkeksi takaisin lauantain pariin, jolloin siis vietettiin vuorokautta niin Blogger's Inspiration Dayssa kuin Indiedays Blog Awardseissakin. Joudun heti alkuun torumaan itseäni kuvien vähäisyydestä (oon kuullut tätä monen muunkin suusta, en siis oo näköjään ainoa!), sillä kameran mukana olosta huolimatta sitä tuli käytettyä aivan liian vähän, ja sekös harmittaa näin jälkeenpäin ihan älyttömän paljon - kiitos siis ihanaiselle Sinille, jonka otoksia saan lainata tässä sekä tulevassa gaalaillan postauksessa. Päivätapahtuma oli täynnä kaikenlaista ohjelmaa ja päästiin mm. maisteltelemaan erilaisia drinksuja, seisoskelemaan kameran edessä, kiertelemään kojuja ja tottakai vaihtelemaan kuulumisia muiden bloggaajien kanssa.

Indiedays Blog Awardseista on tulossa piakkoin ihan omaa kirjoitusta, koska tästä postauksesta yhdessä sen kanssa olisi tullut järjetön sekametelisoppa - mitä tää tosin varmaan on ilmankin sitä.. Nyt mua kutsuu kuitenkin Masterchef Austalia, joten se olis tervemenoa kaverit!

10
1
8
11
3
2
Untitled 1
5
7

kuvat 2, 3, 5, 6, 8, 9 & 10: Sini Savolainen
kuva 7: Nanna

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia, ai että kun tonne pääsis joskus! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvista saakin kiittää suurimmaksi osaksi Siniä! ♥

      Poista
  2. KATOTKO MASTERCHEF AUSTRALIAA
    Aaaaa!! Liian harva (ainakaan mun tutuista) sitä katsoo ja oon tosi murheellinen koska se on ihan loistava ohjelma! Ei ihme että tuo ihanainen sanapari tuolta oikein pomppasi mun silmään :D Ah tää kausi on ollut mahtava ja marraskuussa tulee heti seuraava kausi perään! Ihanaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule kyllä katson, ja yleensä niin hartaasti etten esimerkiksi kuule muiden puhuvan mulle, kun tapitan sitä niin kiinnostuneena :-D Mä en oo ikinä välittänyt muista Masterchefeistä niin paljoa, mutta tää Australian versio on aaaivan totaalisen huippu! On niin jännää kun ne lähtee nyt sinne Dubaihin, innolla oottelen seuraavia jaksoja haha :D

      Poista
  3. Joo siis se Dubai-jakso oli ihan loistava! Tuli heti mieleen sun Dubain-reissu :D Niin hieno ja erikoinen mesta, täytyy sanoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes nähnyt sitä, kun meninkin iltavuoroon :-( Pakko kattoa se jostain jälkeenpäin!!

      Poista