sunnuntai 31. elokuuta 2014

BLACK HAT

Täällä ilmottautuu yksi hattujen (tai tässä tapauksessa hatun..) suurkuluttaja! Mä en olis ikipäivänä uskonut, että tuun omistamaan mitään pipoa erikoisempaa päähinettä, sillä oon aina luullut niiden näyttävän ihan järkyttävältä mun päässäni - vaan kuinkas kävikään, kun huvikseni kokeilin kesäkuussa Tallinnassa ollessani yhtä lierihattua .. Testailin River Islandissa varmaan 20 minuutin ajan erästä mustaa hattua, mutta korkeahkon hinnan takia päätin kuitenkin jättää sen kauppaan ja etsiä halvemman muualta. Nyt vihdoin ja viimein, parin kuukauden etsinnän jälkeen löysin elämäni ensimmäisen lierihatun Hennesiltä vaan viidellätoista eurolla, yei!

Ja olipas taas stoorit yhdestä asusteesta, mutta tässä tosiaan muutamat otokset perjantain asusta, kun mulla oli päälläni sen paljon puhutun päähineen kaverina revityt boyfriend-farkut, pitkä liehuva takki, ihan perusteeppari, converset sekä suuri laukku. Löytyykö sieltä muuten muita hattuintoilijoita?

hat3
hat6
hat2
hat11
hat1
hat7
hat13
hat10
takki H&M, farkut Bik Bok, t-paita Zara, kengät Converse, laukku Bik Bok, hattu H&M, kello River Island

23 kommenttia:

  1. millon oot ostanun ton takin ja paljon sillä oli hintaa? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanut takin jo joskus keväällä, ja se oli sillon puoleen hintaan 29,95€ :-)

      Poista
  2. ihana hattu <3 sopii sulle tosi hyvin!

    http://ssirau.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. kiva asu! Oon itekin kattonut h&m samaa hattua, pitää varmaan mennä kokeilemaan miltä se näyttäis päässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä, musta toi tosi kiva ja lierikin on just sopivan suuri :-)

      Poista
  4. mullakin seuraava investointi tapahtuu nimenomaan johonkin söpöön syyshattuun, sun hattu on ihana! mitä bloggerin mallia käytät blogissasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan rakastunut hattuihin! Haluun nyt jo toisenkin lierihatun, ehkä ruskeen tai beigen :-) Ja mä kuollaksenikaan muista mikä sen mallin nimi on, mutta se on se kaikista simppelein mikä löytyy! :D

      Poista
  5. Toinen hatun suurkuluttaja ilmoittautuu! Olen nyt aivan koukussa tuollaiseen mustaan hattuun :-D Ennen kuljin pelkästään pipo päässä ja ajattelin juuri samalla tavalla, että ei se hattu sopisikaan minulle, mutta kuinkas kävikään!

    Tuo hattu sopii sinulle todella hyvin ja on kuin tehty tuohon asuun<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mehän ollaan sit ihan kohtalonkaverit tän asian kanssa! :-D Ja kiitos kovasti, mäkin tykkään :)

      Poista
  6. Niin hyvännäköinen tuo hattu sun päässä!

    VastaaPoista
  7. Hatut on syksyisin se kaikista paras asuste mun mielestä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt mäkin oon mennyt ihastumaan niihin, hitto vie! :-D

      Poista
  8. Ihania kuvia ja söpö asu! :-)

    VastaaPoista
  9. Tosi ihana asu!! Ite en kyllä viittäätoistaa euroa hatusta maksais, jotenkin outoa :o XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :) Ja haha, mä maksoin viistoista euroa puolestani ihan mielelläni, kun lähes tismalleen samanlainen hattu maksoi esimerkiksi siellä River Islandissa päälle kolmekymppiä :-D

      Poista
  10. Toi takki on ihana ja oot taas niin nättinä:o<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takki on kyllä munkin mieleeni, kiitos kovasti ihanainen! :-)

      Poista
  11. Nää on kyllä ylivoimaisesti parhaat asukuvasi ikinä! Vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vau, kiitos ihan hirmuisesti! :)

      Poista
  12. Siis nyt on upea asu Heidi!! Niin tyylikäs ja rento! Hatusta mun ei varmaan tarvis sanoa mitään, MUTTA IHANA .. :D

    VastaaPoista