sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

WEEK 17

Sunnuntai-iltaa kaikille! Mä oon taas päässyt lusmuilemaan tän blogin suhteen viikonloppuna, mutta jatkuvan kiireen ja puuhastelun vuoksi en oo kerennyt edes käymään tietsikalla. Oon tosiaan huidellut pitkin ja poikin pää kolmantena jalkana koko viikon ja häppinkiä on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi - olin BikBokissa Angelica Blickin malliston lanseeraustapahtumassa, kävin moikkaamassa poikaystävää laivastossa, yökyläilin niin isin kuin äidinkin luona, etsin kuumeisesti uutta puhelinta (kyllä, iPhone meni ja tippui asfaltille ja on tällä hetkellä tuhannen särpäleinä..), vietin aikaa perheen ja siskojen seurassa, painoin duunia ja treenasin minkä kerkesin.

Tulevan viikon pitäis onneksi olla astetta rennompi, joten koitan postailla teille mahdollisimman paljon! Mulla on jemmassa ainakin vielä parit asukuvat, Angelica Blickin lanseeraustapahtuman kuvat sekä satunnaisia otoksia kuluneelta viikonlopulta - jatketaan niillä, eikö? Nyt mä kömmin nukkumaan, hyvää yötä!

week17(1)
1. perjantai-iltana Tokoinrannassa kävelemässä koiruuden ja pikkusiskon kanssa 2. keskiviikkona tuli käytyä siellä Bik Bokissa Angelica Blickin malliston lanseerauksessa, mutta siitä omaa postausta piakkoin! 3. äitin luona kyläilemässä - taas, vitsi mikä kotihiiri musta on tullut 4. Bobi nautti hyvästä lenkkisäästä perjantaina
week17(2)
5. tää lomalainen heräsi vielä maanantainakin mun vierestä - voi kun se heräisi siitä jokapäivä! 6. mä sain ostettua Angelican Blickin mallistosta itselleni mustan bodyn, sekä ylempänä näkyvän jätticlutchin 7. tänä aamuna syötiin pitkästä aikaa melkein koko perheen kesken aamiaista 8. treenit kulki tällä viikolla hyvin!
week17(3)
9. olisin halunnut Blickin upeasta mallistosta myös ton sinikukallisen napapaidan, mutta harmikseni en löytäny enään pienempiä kokoja.. 10. perjantain iltapala pikkusysterin kanssa - aika terveellistä, heh! 11. töihin matkalla 12. eilen kävin moikkaamassa mun sotamiestä laivastossa, vitsi niillä on mageet maisemat siellä!

4 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat :) Sun postauksia on aina niin kiva lukea!

    http://iitukkavalokuvailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Äää mulla o ikävä inttiaikaa :( oli nii kiva mennä moikkaanaa toista ja herätä toisen vierestä viikonloppusin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mulla ei! Oispa Sampo kokoajan mun vieressä ♥

      Poista