sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

WEEK 16

Moi ja ihanaa pääsiäistä kaikille! Mä en oo taas muutamaan päivään postaillut mitään, mutta kukapa haluaisi tuhlata noita upeita kevätpäiviä tietokoneella möllöttämseen - en mä ainakaan, ja sen sijaan oonkin huidellut paikasta toiseen (ja kantanut pitkästä aikaa myöskin kameraa aktiivisesti mukana) ja tehnyt kaikkea muuta kuin istunut sisällä. Tällä viikolla on tosiaan ollut tekemistä ja puuhaa, eikä ens viikko ainakaan näillä näkymin näytä yhtään rauhallisemmalta. Oon pitkien työpäivien lisäksi käynyt treenailemassa, viettänyt aikaa lomailevan poikaystävän kainalossa, tehnyt järjettömän suursiivouksen tänne meidän yksiöön, pitänyt tyttöjen iltaa, juhlinut syntymäpäiviä sekä nauttinut kaikinpuolin ulkona vallitsevasta ilmasta.

Mulla on teille vihdoinkin taas paljon uutta blogimateriaalia, joten jatketaan heti huomenna uusin kuvin ja tekstein. Nyt mä siirryn telkkarista tulevan Harry Potterin ja leffaeväiden pariin, eli huomiseen!

week16(1)
1. tottakai mun pääsiäiseen kuului kindermunia ja pupuneidin hedelmärakeita haha! 2. #selfie 3. ollaan nyt parina iltana tehty Sampon kanssa pidempiä kävelylenkkejä ympäri Helsinkiä - Tokoinranta on niin kaunis paikka ilta-auringossa 4. voisin varmaan pikkuhiljaa miettiä muidenkin kukkien kun tulppaanien ostoa..
week16(2)
5. ja ne alkuviikosta saadut Niken Air Maxit, jotka onkin olleet tän viikon käytetyimmät kengät 6. mulle on tullut järjetön himo pastellinsinisiin vaatteisiin 7. perjantai kului pitkälti kämpän suursiivousta tehdessä - nyt on käyty kaikki laatikot ja kaapit läpi 8. perjantai-iltana Sampo vei mut Hard Rock Cafeen syömään, nams!
week16(3)
9. ennen sitä perjantain suursiivousta laiskottelin bloggailun ja kaakaon merkeissä 10. tältä mun lounaat näyttää yleensä arkisin - paljon paljon paljon salaattia! 11. en vaan saa tarpeekseni näistä lämpimistä kevätpäivistä ja kirkkaan sinisestä taivaasta, oi kesä missä olet? 12. salillakin tuli käytyä muutamaan kertaan

9 kommenttia:

  1. En oo mikään kaikkein tunnollisin lukija sun blogissas :-D joten voi olla että oot vastannu jo tähän kysymykseen aiemmin, mutta mua kiinnostais tosi paljon nähdä asuntopostausta! Eli se kysymys on tietenkin että haluaisitko sellasta toteuttaa? :-) Nyt tosiaan vasta ymmärsin että kyseessä onkin yksiö, niin kiinnostaa miten ootte ratkassu kaikki sisustusasiat, kun kuitenkin asutte poikaystäväs kanssa yhdessä (?) :-) Hyvää kevättä ja kesän odotusta sulle anyways! -Inka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, siis mehän ollaan asuttu tässä meidän yksiössä (eli asutaan siis yhdessä!) jo kohta vuoden verran, mutta kaikenmaailman syistä se asuntopostaus on jäänyt tekemättä - vaikka pieniä paloja täällä oonkin jakanut :-) Mä voin yrittää jonkinlaisen postauksen tästä tehdä, mut just sen pienuuden takia tätä on tooosi hankala kuvata mun 50mm objektiivilla.. :( Hyvää kevättä myös sinne suunnalle! :)

      Poista
    2. täällä yks toinen joka on koko tän ajan kun ootte siellä asunu ootellu asuntopostausta :D mut olis ainakin kiva saada ees jonkun laisia kuvia sellasista paikoista joita ei oo täällä näkyny, esim keittiö tai kylppäri :)

      Poista
    3. Voi eei, mulle tulee ihan huono omatunto tästä nyt! Yritän skarpata ja ottaa edes jonkinlaisia kuvia :-)

      Poista
  2. hei voitko linkkaa noi sun airmaxit? ku en tunnista zalandolta noita ja haluisin ostaa nimenomaan noi siniset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai, eli nämä kaunokaiset on kyseessä http://www.zalando.fi/nike-sportswear-air-max-matalavartiset-tennarit-valkoinen-ni111a05y-a02.html :)

      Poista
  3. Ihania kuvia sun blogissa! Sun blogis on yks lemppareista, sun kuvat on niin raikkaita ja valoisia, niitä on niin kiva vaan selailla! :)

    Janina Lisa k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli oikee illan piristäjä, kiitos ihanasta kommentista! :-)

      Poista
  4. Voi että sun blogi on ihana! <3 niin selkeitä ja valosia kuvia! (:

    VastaaPoista