keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

KEEP IT SIMPLE

Mä olin näköjään täysin (kirkkaanoranssin juurikasvun vuoksi ehkä puoliksi tahallani..) unohtanut nämä parin viikon takaiset hyvin simppelit asukuvat, jotka ajattelin nyt muiden kuvien puutteessa lätkästä tänne näytille. Tälläsissä rytkyissä mä tosiaan saatan hyvin kulkea normaaleina arkipäivinä, kun työmatkalle ei huvita pukea mitään yhtään inspiroivampaa - toisaalta muhun on kyllä aina iskenyt yksinkertaisuus paljon monimutkaisuutta enemmän. Mun vaatekaapin kulmakivet taitaakin olla tällä hetkellä nahkatakki, valkoiset tennarit, erilaiset printtipaidat, pillifarkut sekä vähän käytännöllisemmät asusteet. Mitkä on teidän sellaisia luottovaatteita, mitkä pelastaa pahimmaltakin vaatekriisiltä?

Ja yrittäkäähän siis olla välittämättä tosta kamalasta tyvikasvusta, joka onnekseni on jo värjätty visusti piiloon. Pitäs vissiin olla jatkossa vähän ahkerampi hiusten värjääjä, niin tollasia hirvityksiä ei syntyis haha!

Untitled 1
nahkis8
Untitled 2
nahkis10
Untitled 3
nahkis9
Untitled 5
takki gina tricot, t-paita topshop, kengät converse, farkut vero moda, kello river island, laukku zara

28 kommenttia:

  1. Jotenkin ihanan kesänen asu! Ja toi nahkatakki sopii sulle kyllä tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  2. sun farkut näyttää aina tosi ihanilta ja hyviltä päällä, lieneekö sitten syynä sun täydelliset jalat vai farkkujen istuvuus, mutta mitkä on sun lempparifarkut (dr. denim, cubuksen, veromodan yms.) kun mulla on kamala farkkupula enkä tiedä mistä löytää oikeasti hyviä farkkuja ja sulla kaikki farkut näyttää niin hyviltä :-D olisi niin kiva löytää sellaset farkut jotka ei heti lörpähdä polvien tai pepun kohdalta eikä väri kuluisi/haalistuisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitos, oon otettu tästä! :) Mun lempparifarkut on varmaan Dr. Denimit, vaikka ne vähän löystyvät (kannattaa ottaa yhtä pienempi koko, mulla XS) ja haalistuvatkin käytössä - ja siks pesenkin niitä tosi harvoin ja kun pesen, niin käännän ne aina väärinpäin :-) Lisäks tykkään Zaran farkuista, sillä ne pitää yleensä mallinsa ja muotonsa tosi hyvin. Mä yleensä otan kaikista farkuista aina yhden koon pienempänä!

      Poista
  3. onko susta kuvia noilla oransseilla hiuksilla? :-) olisi niin kiva nähä niitä! sähän voisit joskus tehdä sellasen "oldies but goldies" tyylisen postauksen, jossa näytät ittestäs vanhoja kuvia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla varmaan jotain vanhempia tallessa, eli voisin kyllä tehdä tollasen oldies-postauksen :-)

      Poista
  4. mulla luottovaatteet on tällä hetkellä collegepaidat ja tennarit! toimii aina kun ei jaksa miettiä, mitä pukee päälle. :) toi sun asu on kaikessa yksinkertaisuudessaan kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samat fiilikset, toimii aina :) Kiitos!

      Poista
  5. Tosi kauniita kuvia! :) Ja asukin on just kiva, ei mitenkään liian yksinkertainen :)

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ootko ihan kokonaan suomalainen? :) mietin siis kun sulla on tollanen ''ginger'' -geeni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kai kummallaki vanhemmalla pitää olla ne et lapselle tulee :)

      Poista
    2. tai piilevänä se geeni, luin just tosta ni teki mieli kommentoida :D

      Poista
    3. Isillä kasvaa parta tosi punapigmenttisenä, liekö siitä :-D Muuten meidän suvussa ei oo punapäitä - vaan mä ja pikkuveljeni!

      Poista
  7. joo oldies postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katon löytyykö jotain vanhempia kuvia! :)

      Poista
  8. haha ihana toi juurikasvu! Miten voikaan olla noin oranssi oma väri, ihan sika makee! :D Minkä kokonen muuten toi gt takki sulla on? Oon meinannu ostaa sen mutta arvon 34,36 kokojen välillä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä mageudesta voi olla montaa eri mieltä, on aina työ ja tuska saada se oranssius piiloon! :-D Toi mun takki on kokoa 38 ja silti se on melko nafti, eli ota ehdottomasti kokoa tai kahta isompi!

      Poista
  9. Onks noi sun Vero Modan pöksyt niitä perus Wondereita? :--)

    VastaaPoista
  10. Sun kroppa on täydellinen!! Niin ja ihanan simppeli asu tyttöseni<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö ja kiitos Lindaseni! :)

      Poista
  11. Kylläpäs farkut istuu hyvin ;)

    Ja hei onko toi sun oma väri!!! Haha aina kadehdin sun pisamia, mutta ihana toi tukan väri!! miks mulla ei oo yhtää punapigmenttiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule kun pääsisin taas parin viikon laiskuuden ja sairastelun jälkeen treenaamaan taas jalkoja parempaan kuosiin! Sulla ne farkkujalat on jos jollain :-)

      Ja joo on oma väri, hiton hankala värjätä piiloon :D

      Poista
  12. Aivan ihana tuo takki! Oon pitkään ettiny tuon tyylistä mutta mistään ei löydy istuvaa kun sen verran hoikka olen (32, 34 kokoa).. Olisikohan noita takkeja tänä syksynä tulossa vielä ei ainakaan ole näkynyt ginassa:(

    VastaaPoista