torstai 24. huhtikuuta 2014

FROM MY CANON

Selailin tossa aikani kuluksi tietokoneen vanhoja kuva-albumeita ja bongasin kansion, jossa oli monia satoja valokuvia vuosilta 2010-2011. Mä olin noihin aikoihin hankkinut ensimmäisen kamerani, Canonin halvimman mahdollisen järkkärin (jonka myin heti kolmen kuukauden käytön jälkeen..) jolla kuvailin aika paljon - niin luontoa, eläimiä, kavereita, ruokaa kuin sitä omaa pärstää ja punaista tukkaakin. Alapuolella näkyykin parit aika toivotut otokset mun hiuksista vielä silloin, kun ne oli siinä niin kirkkaanoranssissa luonnollisessa värissään. Kyllä mun on pakko myöntää kaipaavani tota kuparistakin pehkoa aina välillä, mutta tunnen itteni vaan niin paljon enemmän Heidiks tällä brunella versiolla!

Tosiaan mua hiukan kuumottelis tuolla tietsikan uumenissa säilyvät bile- ja kaverikuvat, mutta en tiiä mitä kuvissa esiintyvät ihmiset ajattelis, jos tunkisin niitä tänne kaikkien näytille - vaikka osa tosi asiallisia ja ihania otoksia onkin! Nyt kuitenkin löpinät sikseen ja mars kuntosalille, heido!

vanhoja8
meitsi1
vanhoja7
vanhoja5
meitsi3
vanhoja1
vanhoja9
vanhoja6
meitsi2
vanhoja2

18 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Onkos tossa vikassa kuvassa Dream?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on, muistan kun sillä oli tona päivänä pahapäivä ja kiukutteli vaan kokoajan :-D

      Poista
  2. Ehheh gingeri heiska <3 ja voi ku viljamiki on ollu pieni! :D mun puolesta voit julkasta niitä meidän pepsodent kuvia, nehä ne ois kunnon "bile"kuvia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yeah that's me ;-) Vilkku on ollu nii soma ja pieni, nykyää se on sellanen jättiläinen että oksat pois! Haha, ehkä mä julkasen meijän "moi me ollaan Riikka ja Heidi 5v oravia" ♥

      Poista
    2. Pikkuoravat täsä terrrrrve! 8DD

      Poista
  3. Ihana pupu!!:-D Ja näytät tosi erilaiselta tolla tukalla, mut tosi hyvin sopii - sekä toi vaaleempi että tää nykynen tumma:)
    -
    http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih se on meijän Mr. Manson :-D ♥ Ja iso kiitos!

      Poista
  4. Pakko kyllä nussia pilkkua mutta tossa yhessä kuvassa sulla on kyllä kädessä nikonin kamera eikä canonin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tajusin itekki vasta äsken (juntti mikä juntti), mitenköhän en oo ollenkaan kattonu ku oon joskus ton "Canon" albumin luonu mun koneelle :-D Kuva on kuitenkin otettu vuonna 2011 ja taitaa päivämäärän perusteella olla ekoja kuvia Nikonilla!

      Poista
  5. Wwwau minkä väriset noi hiukset 8-) ihana!

    VastaaPoista
  6. Toiseksi viimeinen on kyllä nikonilla otettu :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten jo ylemmälle samanlaiselle kommentille vastaukseks kirjotin, niin oon näköjään mokannu jo sillon aikoja sitten, kun oon "Canon" albumin koneelleni luonut - en oo kattonu kuvaa vissiin yhtään sen tarkemmin :-D Päivämäärän perusteella on kuitenkin ekoja Nikonilla otettuja kuvia, joten sekä se, että toka ylin otos on otettu samalta ajanjaksolta muiden kuvien kanssa!

      Poista
  7. Aivan ihania nuo kuvat ja tykkään eritoten noista hiuksistasi! Sinulle sopii hyvin myös tuollaiset vähän vaaleammatkin hiukset. :)

    VastaaPoista
  8. oisin luullu et ne ois ollu enemmän oranssit niinku tos joku neljä postausta sit, mut on kyl kivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä kuvissa se kontrasti on ehkä vaan niin paljon vahvempi, kun se värjätty hius on paljon tummempi :-)

      Poista