maanantai 28. huhtikuuta 2014

ANGELICA BLICK FOR BIK BOK

Kuljen nyt vähän jälkijunassa, mutta ei kai sillä niin väliä ole! Ajattelin tosiaan vihdoinkin julkaista kuvia viime viikon keskiviikolta, kun oltiin yhdessä KatanJannenValtterin sekä Sinin kanssa ihastelemassa Angelica Blickin omaa mallistoa sen lanseeraustapahtumassa. Mä olin itse odottanut kyseistä päivää kuin kuuta nousevaa, sillä a) malliston vaatteet olivat vieneet mun sydämmen heti ensisilmäyksellä ja b) paloin halusta päästä näkemään Angelican vielä uudemman kerran! Pienen (kröhöm, reilun parin tunnin) jonottelun jälkeen päästiin kuin päästiinkin käsiksi itse mallistoon ja jutskailemaan paremmin upean Blickin kanssa.

Ilta oli tosi onnistunut ja oli ihan älyttömän kivaa nähdä pitkästä aikaa myös muita bloggaajia, sekä tutustua samalla muutamiin ihaniin tyyppeihin - ja tottakai plussana myös kotiin viedyt ostokset, joista oon niin iloinen!

angelica7
A1
angelica2
angelica5
A2
angelica6
bikbok18
angelica8
3. kuva © Bik Bok Finland (Aino Rossi), 9. kuva © Angelica Blick

6 kommenttia:

  1. Noi ruusukultaiset korut oli aivan ihania <3 pakko oli käydä itsekkin kotiuttamassa sormukset ja rannekoru lähimmästä bikbokista!

    VastaaPoista
  2. Voitko tehä postausta siitä mitä ostit tuolta ? :) oot aivan älyttömän kaunis & upea ja sulla on iiihana blogi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä taida erikseen tehdä, kun ei tullut ostettua kahta juttua enempää :-) Mutta kiitos valtavasti, ihana piristys iltaan! ♥

      Poista
  3. Vitsi kun olisin niiiin halunnut tuonne!!

    VastaaPoista