sunnuntai 23. helmikuuta 2014

WEEK 8

Ihanaa sunnuntaita kaverit! Mä oon parhaillani sohvan nurkkaan liimautuneena, ja kattelen sivusilmällä telkkarista tulevaa jääkiekon finaalia - mulla kun ei oo hirveesti sanavaltaa ton ohjelman valikoinnin kanssa tällä hetkellä. No, onpahan hyvä hetki kirjotella hiukan tämän viikon kuulumisista, vaikka ihan hirveesti ei näiden seitsemän päivän aikana ookkaan tapahtunut. Menneeseen viikkoon sisältyy monet salitreenit (suurella motivaatiolla maustettuna, vitsi tätä fiilistä!), kahvittelua niin äidin kuin parhaan ystävänkin kanssa, hölläilyä mun paremman puoliskoni kanssa, koko kämpän sekä vaatekaappien suursiivous, pienimuotoista shoppailua, töiden tekoa ja kuvista päätellen myös herkuttelua.. Hupsis!

Nyt jatkan kuitenkin ton lätkän tuijottelua ja kohta lähdetäänkin varmaan johonkin suuntaan ulkosalle, joten laters alligators! Kiinnostaisko teitä muuten pitkästä aikaa ostosten esittely-postaus?

week8(1)
1. perjantaina laskiaispullalla ja kahvilla äitin luona 2. mun sotilaani tuli taas lomille viikonlopuksi 3. eilen kävin vihdoin kotiuttamassa nää leokengät - ja hyvään hintaan! 4. tiistaina tuli tehtyä ihan tosi hyvä alakroppatreeni
week8(2)
5. tällänen pötkylä on pitänyt mulle seuraa kokonaisen viikon 6. Cafe Engelissä parhaan ystävän kanssa 7. kaikkien pullien keskellä syön myös vähän terveellisemmin 8. ja maanantaina oli vuorossa yläkropan treenaus
week8(3)
9. tänhetkinen välipalalemppari: maitorahkaa, pensasmustikoita ja persikkasosetta 10. löysin BikBokista iiiihanan hupparin 11. eilispäivän asua 12. parin vuoden tauon jälkeen ostettiin eilen noita donitseja, nam!

20 kommenttia:

  1. ihana postaus taas ! ja ostoksen esittelypostaus kuulostaa hyvältä :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Luna, mä yritän toteuttaa postauksen piakkoin :-)

      Poista
  2. Millä muokkailet näitä kuvia :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iPhonessa sellanen appi kun vsco, sillä siis suurimmiksi osin :-)

      Poista
  3. Ihana tunnelma näissä kuvissa ja muutenkin koko blogissa :) Maitorahka on muuten tosi hyvää mun mielestä myös, varsinkin kesäsin tuoreiden mansikoiden ja mustikoiden kera! :-D

    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, kiitos sulle Helmi! :) Mäkin oon alkanut taas tykkäämään maitorahkasta, varsinkin mehukeiton, tuoreiden marjojen tai soseiden kanssa.. Mm nam ♥

      Poista
  4. vau nää sun ig kuvat on ihan sika hienoja, valosii ja muutenki ! miten sä muokkaat näitä, millä appilla ja mitä niinku teet näille kuville ? sun blogi on lun lemppari ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kovasti! ♥ Mä muokkaan noita instagram-kuvia yleensä vsco -nimisellä appilla, mutta sen tarkempia ohjeita en valitettavasti osaa kertoa, kun jokaisen kuvan muokkaan eri tavalla ja eri "pohjalla" :-(

      Poista
  5. nää postaukset on iha huippuja! ja todellaki kiinnostaa ostostenesittely -postaus!

    VastaaPoista
  6. Noi kengät <3 Kiva postaus jälleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä, mä oon ihan tykästyny noihin kenkiin ♥

      Poista
  7. Kivoja kuvia (: Ja mua ainaki kiinnostais ostosten esittely

    VastaaPoista
  8. Ostosten esittely ois tosi kiva! oot niin upea huhhuh :-)

    VastaaPoista
  9. ihanat noi kengät! mistä sä oot ne löytänyt? :) nää on kyllä aivan parhaita postauksia ainakin mun mielestä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dinskosta bongasin, tykkään ite ihan hirveesti :-) Ja iso iso iso kiitos ♥

      Poista
  10. sulla on niin ihana blogi!:) ja hitsit noi donitsit on hyvännäköisiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Inke :-) Noi donitsit oli niin paljon parempia mitä muistin, nam! :D

      Poista