maanantai 24. helmikuuta 2014

PIECES OF FEBRUARY

paloja5
Oon nyt useampana päivänä tehnyt itselleni kuuman kaakaon, käpertynyt paksuun peittoon ja lukenut vanhempia sekä uudempia aikakauslehtiä. Mun pitäis varmaan alottaa Costumen tai FITin vakiotilaus, sillä noihin yksittäisiin numeroihin palaa loppupeleissä niin paljon enemmän rahaa, kuin siihen vakkaritilaukseen.
paloja7
Eilen innostuin leikkimään jauhopeukaloa, ja loihdinkin mulle ja poikaystävälleni ihan hyvät muffinssit. Näihin vuokaleivoksiin tuli kaakaojauheen ja muiden ainesten lisäksi myös pieniä pätkiksen palasia, sekä keskelle makoisa pätkissydän. Olisitteko muuten kiinnostuneita saamaan näistä ohjetta tänne blogin puolelle - mä nimittäin kuvasin kaikki tekovaiheet ja lopputuloksen kameraan muistiin!
paloja4
Okei, myönnän ihastuneeni niihin jokapuolella näkyviin Niken Airmaxeihin, mutta myös yllä näkyviin supersöpöihin, leopardikuvioisiin tennareihin. Mä törmäsin näihin sattumalta Dinskossa, kun pyörähdettiin pari viikonloppua takaperin keskustassa ja rakastuin niin palavasti, että mun oli pakko käydä hakemassa nää lauantaina kotiin! Onneks mulla oli jemmassa yks Dinskon lahjakortti, joten hintaakan ei jäänyt kuin vähän vajaat kymmenen euroa. Seuraavaks haluun kyllä jotkut värikkäät kevätpopot, esimerkiks ne Airmaxit..
paloja16
Helmikuun aikana oon päässyt nauttimaan myös hitaista viikonloppuaamuista. Musta on ihan mielettömän ihanaa herätä poikaystävän kainalosta, köllötellä sängyssä ilman minkäänlaisia lähtöaikeita, tehdä herkullista aamiaista ja syödä sitä rauhassa, hyvän tv-ohjelman tai lehden parissa. Kertakaikkiaan täydellistä.
paloja1
Nyt helmikuussa on tullut vietettyä tavallista enemmän aikaa yksin, kun Sampo majailee arkipäivät sekä osan viikonlopuista armeijassa. Oon tän puolen vuoden yhdessä asumisen jälkeen oppinut taas arvostamaan sitä kahdenkeskeistä aikaa niin paljon enemmän - vaikka tottakai arvostan sitä muutenkin. Nykyään mun viikon kohokohtia on ne päivät, kun pääsen hetkellisen erossa olon jälkeen näkemään Sampoa ja olemaan sen kanssa. Voi mä ootan niin paljon, että yhdeksän kuukautta olisi jo ohi!
paloja14
Pienissä kevätfiiliksissä oon ostellut lähes viikottain uusia kukkia maljakkoon. Ystävänpäivänä sain kuitenkin itse ostettujen tulppaanien sijaan kirkkaanpinkkejä ruusuja varuskunnasta kotiin palanneelta poikaystävältä - niin vaikka värin itse valitsinkin.
paloja3
Me hankittiin Sampon kanssa helmikuun alussa "yhteinen" Cityshoppari, ja sen innoittamana kävin ostamassa meille muutamat donitsit Arnoldsista lauantaipäivänä. Mä en oo syönyt Arnoldsin donitseja varmaan pariin vuoteen ja voih, olin ihan unohtanut miten herkullisia ne on! Pitääkin käyttää vielä se toinen Cityshopparin donitsitarjous hyväksi..
paloja8
Kaivoin yks päivä esiin taas kaikki vähän pirteämmät kynsilakat. Toi Essien persikkaisen sävyinen lakka on kyllä valehtelematta parhaimpia yksilöitä, mitä oon koskaan kokeillut - tosi peittävää, kuivuu nopeasti, pysyy pitkään hyvänä ja erittäin riittoisaa!
paloja11
Pari kertaa kauppoja kierrellessä on tullut etsittyä myös uusia farkkuja - kuitenkin tuloksetta. Mä haluaisin niin kovasti uudet deminin siniset, hyvin istuvat farkut, mutta toistaseks ei oo tärpännyt. Toiset farkut vois kevättä ajatellen olla vaaleat, reilusti kulutetut boyfriend-farkut - tietääkö kukaan mistä sellasia saisi?
paloja15
Helmikuun aikana tää karvapallero on viettänyt paljon aikaa mun kanssani. Bobi on ollut meillä yökylässä useampia vuorokausia viikossa, yleensä silloin kun Sampo on ollut arkena intissä. Tässä kuvassa se yritti kovasti auttaa mua lakanoiden vaihdossa, mutta lopputuloksena sain vain peittojen alle nukahtaneen hauvelin.
paloja10
Oottehan jo lukeneet tämän salaattireseptin? Tota kanasalaattia on tullut vedettyä ainakin kerran viikossa, josta syystä sen vois melkein nimetä helmikuun syödyimmäksi ruoaksi, haha. Pitäis varmaan pikkasen hillitä ton mussuttamista - ennekuin se on niin loppuun kulutettu, että oon taas vailla uutta salaattivaihtoehtoa.
paloja12
Helmikuun alussa Selloon avautui uusi BikBokin myymälä, josta bongasinkin ton yllä näkyvän hupparin. Tosta on tullut mun ehdoton lempivaate kotona ollessa - ihan älyttömän pehmeetä ja mukavaa materiaalia!

28 kommenttia:

  1. tosi ihana postaus!
    tykkään niin paljon kaikista postauksista, koska kuvat on aina niin upeita ja värit hienoja. vau :)♥

    VastaaPoista
  2. joo laita ihmeessä noiden muffinssien ohje! :)) haluun kuulla lisää tosta pätkissydämestä ku mulla sellaset ei oo koskaan onnistunu :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä laitan, vaikka en tiiä millasia niiden olis oikeasti pitänyt olla! :-D

      Poista
  3. Vautsi, kiva postaus! Millä kameralla otat kuvat tähän blogiin? Laatu on aika kivakiva:)

    VastaaPoista
  4. niin milloinkohan se kysymyspostaus tulee? Ja oon ihan rakastunut noihin muffinseihin, siskoni teki niitä yksi päivä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan löydän mun hektisestä arjestani aikaa videon kuvaamiselle, muokkaamiselle ja kaikelle muulle :-D Mä en tiedä millasia noiden muffinssien olis pitäny olla, mutta kyllä täälläkin uppos kaikille :)

      Poista
  5. voi kun on ihana postaus taas, niin... rento! ja laita ihmeessä muffinssien ohjetta kehiin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset :-) Ja sitä on tulossa, kunhan saan töistä vähän vapaatakin aikaa!

      Poista
  6. Sun kuvat on aina niin ihania ja valosia ja sen takia tää onkin mun yks lemppari blogi!! Mun mielestä h&m:ltä saa boyfriend-farkkuja, myymälästä tai netistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vau, kiitos ihan hirveesti :) Mä oon käynyt H&Mn farkkuvalikoiman pariinkiin otteeseen läpi, eikä kyllä mun koiville löydy hyvän mallisia pöksyjä :-( Buu!

      Poista
  7. Ihanat noi tennarit ! Ja hei mietin sellasta, kun tuola sun blogikirppiksellä ei oo mitään kellonaikaa, että monelta tulleet huudot vielä hyväksytään, niin onko se ihan 28.02.2014 klo 23:59 asti auki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mustakin! Ja tosta blogikirppiksestä tosiaan, eli ihan sinne 23:59 asti on auki, kun oon näköjään sen kellonajan unohtanut :-)

      Poista
  8. Valkoset airmaxit, ah! Niitä kyllä näkyy nyt jokasella et päätin erottua massasta ja ostaa kevääksi Niken air force onet valkosena. Täytyy myöntää, että ne jopa miellyttää enemmän omaa silmää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ♥ Haluisin kyllä joko mustavalkoset tai sitten täysin valkoset yksilöt! Ja noi Air Force 1 on myös aikas kivat, ei vaan sovi omaan jalkaan ollenkaan :-D

      Poista
  9. Oon ihan täysin rakastunut sun blogiin !:-) millä muokkaat sun kuvat ?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wää kiitos sulle :-) Pääasiassa muokkaan mun kuvia photofiltrellä, mutta välillä myös photoscapella!

      Poista
  10. Vitsi tykkään sun kuvista! Jotenki tosi hienon tunnelman onnistut aina saamaan niihin :) Ja tuo koirakuva vei kyllä mun sydämen, niiin söpö! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso iso kiitos Nelli :-) Bobi on kyllä sellanen söpöläinen, sil on niin hölmöjä juttuja välillä ♥

      Poista
  11. Tekis mieli kokeilla noita Essien lakkoja kun kaikki tuntuu niitä vaan ylistävän... Nättejä kuvia oot taas ottanut! :)

    VastaaPoista
  12. Miten muokkaat sun instakuvat ku ne on niin valosia ja kivan näkösiä aina ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vsco -nimisellä appilla muokkaan, mutta kuten oon jo aikasemmin sanonut, niin sen kummempia "ohjeita" en pysty kertomaan, kun jokaisella kerralla muokkaan eri tavalla ja eri "pohjalla" :-)

      Poista
  13. jotain salipostausta ois kiva lukee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yks postaus aluillaan, mutta ainakaan vielä en oo saanut sitä päätökseen :-)

      Poista