sunnuntai 26. tammikuuta 2014

WEEK 4

Aurinkoista sunnuntaita kuomat! Mä ajattelin tässä Sampon pelaillessa pleikkaria käyttää aikani hyödyksi, ja tulla postailemaan menneen viikon kuulumisia - niinkuin mulla on viikottain tapana tehdä. Sampo pääsi mun ilokseni jo torstaina lomille, joten ainakin nää viimeisimmät neljä päivää on menneet todella leppoisissa merkeissä. Ollaan nukuttu pitkään, katsottu leffoja (esimerkiks Project X, huhhuh!), tehty hyvää ruokaa, herkuteltu oikein olan takaa ja nautittu toistemme seurasta. Lisäks oon kerennyt käymään töissä, rehkimään kuntosalilla, hoitamaan Bobia sekä näkemään mun parasta ystävääni. Oikein ihana viikko siis pulkassa!

Ehkä mä nyt varastan ton ohjaimen hetkeksi itselleni, ennenkuin lähdetään kävelemään tonne ulkosalle - siellä on nimittäin aika kiva sää tällä hetkellä! Pitäkäähän rentouttava sunnuntai, laters alligators!

week4(1)
1. miten voikaan yhdet kukat piristää tän asunnon ilmettä niin paljon 2. perjantain maisemat kun ajelin töistä kotiin - wau! 3. minäkuvaa ennenkun hain Sampon torstaina kotiin intistä 4. on se niin suloinen, mun vauva
week4(2)
5. salilla treenaamassa selkää ja vatsoja, vitsi mulla oli hyvä fiilis sen jälkeen! 6. eilisen herkkuaamiainen Sampon vierellä 7. ja eilen tehtiin myös kotitekoisia ranskalaisia ja hamppareita, namskis 8. #home
week4(3)
9. välillä musta tuntuu, että toi koira on sukua sammakolle, vai venyykö kaikkien korien jalat noin? 10. #selfie 11. perjantain suunnitelmat näytti pitkälti tältä 12. maanantain lounas - lohisalaatti kaikilla herkuilla

21 kommenttia:

  1. Heiska, jos sulla jäi Serranot areenalla kesken ni hox hox! Cittarissa myydää tuottikset 1-4 ja 4-8 hintaan 30 € ;-) -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jäi kesken, hitsi ku pätki nii paljo ettei sitä voinu kattoo :-( Pitää käydä tsekkaa, se on niiin ihana sarja ♥

      Poista
  2. toi sammakkoasento kertoo vaan siitä että koiralla on hyvät lonkat :-) meillä joskus nauretaan ihan samaa oman koiramme kanssa, näyttää niin hassulta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa, mä oon kokoajan luullut että toi meidän hauva on vaan jotenkin hassu :-D En oo ikinä nähnyt kenenkään muun koiran makaavan noin! :D

      Poista
    2. Samaisessa sammakkoasennossa meidänkin koirat makoileee.. :D

      Poista
  3. Ihania kuvia, te aina jaksatte järkätä niin herkullisen näköisiä ruokia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pilvi :-) Haha joo, tykätään kokata!

      Poista
  4. Kuinka monta lemmikkiä "sulla" nyt on? Tai meinasin niinku teidän perheellä, kun muistelisin et teiltä löyty kanikin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on isin luona yks koira, kaks kissaa ja kani :-) Sitten äitillä ja mulla vuoronperään Bobi!

      Poista
  5. Hahhah, mun koira makoilee kans aina tolleen sammakkoasennossa :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta toi on niin huvittavan näköistä! :-D

      Poista
  6. voi eiiii mikä söpöliini toi koira :DDD

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä varsinainen sydänten sulattaja :-)

      Poista
  7. Kivoja kuvia taas! Aivan ihana toi koira :-)

    www.herstylishlife.com

    VastaaPoista
  8. Onks sulla vielä secondhand käytös? :) tykkään sun vaatteist ihan sikana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se olemassa, mutta nyt ei oo hetkeen ollut mitään pois myytävää :-) Eilen tosin kuvailin muutamat käyttämättömäksi jääneet jutut, jotka voisin sinne pistää ostettavaksi!

      Poista
  9. minkä rotunen bobi siis onkaan ?

    VastaaPoista
  10. Kivoja kuvia (: Meijän koiraki pitää jalkoja tollee sammakko maisesti :D

    VastaaPoista
  11. tykkään aivan hurjasti kun nää on niin valoisia kuvia! :)

    VastaaPoista