maanantai 20. tammikuuta 2014

WEEK 3

Mulla on takanani aivan ihanat 3 vuorokautta, ja nyt voinkin hyvillä mielin keskittyä uuteen viikkoon! Sampo pääsi siis perjantaina ekoille lomilleen, joten päätettiin pitkästä aikaa tehdä kaikkea kivaa yhdessä - käytiin Cantina Westissä syömässä, pyörähdettiin kaupoilla (Sampon  ihan omasta tahdosta, ihme ja kumma!), nukuttiin pitkään, vierailtiin vanhemmilla ja kateltiin leffoja yömöyhään. Viimeviikkoinen hurahti muutenkin melko kivoissa merkeissä, mä nimittäin pääsin yökyläilemään isin luona ja vietin paljon aikaa oman perheen kanssa. Lisäks mä ehdin käymään töissä, lenkkeilemään kauniissa pakkassäässä, valokuvailemaan kunnolla sekä nauttimaan luksusajasta ihan vain itseni kanssa.

Tänään mä oon kerennyt jo tekemään lyhyehkön aamuvuoron ja pian aloitan muutamien asukuvien muokkaamisen, jotta voisin julkaista niitä täällä bloginkin puolella. Miten teidän viikkonne on startanneet?

week3(1)
1. löysin Zaran aleista mielettömän villapaidan! 2. keskiviikkona ihasteltiin auringonlaskua Tokoinrannassa 3. tehtiin Sampon kanssa pientä aamupalaa lauantaina 4. ja oli muuten ihana herätä pitkästä aikaa sen vierestä
week3(2)
5. oon pitänyt viime päivien aikana paljon pooloneuleita! 6. yks aamu innostuin käyttämään taas toasteria 7. tää pikkunen oli mun mukana iskällä 8. käytiin lauantaina shoppailemassa Sampon tahdosta, se on ihme se!
week3(3)
9. päiväkaffeilla äitin luona pitkän työpäivän jälkeen 10. tarviiko tähän edes kirjottaa mitään #rakkaus 11. mä niin tykkään tästä lumisemmasta säästä, on niin paljon valosampaa! 12. aamiainen Siuntiossa mun isin luona

6 kommenttia:

  1. Paljon toi neule makso zaras? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normihinta oli 60 euroa, mutta alennuksen jälkeen hintaa jäi vaan alle parikymppiä! :-)

      Poista
  2. Kivoja kuvia olet ottanut, mutta pilkunnussijana meikäläisen on pakko puuttua erääseen kielioppivirheeseen.. Eli, et voi sanoa "Miten teidän viikkonne on startanneet?" vaan sen pitäisi olla "Miten teidän viikko on startannut?" tai vaihtoehtoisesti "Miten teidän viikot ovat startanneet?"
    Et siis voi käyttää monikkoa kun puhut yksikössä. :-) Luulen kuitenkin, että tapauksessasi oli kyse ajatusvirheestä, joten en tästä tämän enempää kitise. :-D Kiinnitän suunnattoman paljon huomiota blogitekstien kieliasuun, oikolukematon teksti on takkuavaa luettavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista :-) Ja haha, voi hyvin olla että kyse on ajatusvirheestä! Mä kyllä kirjotan samalla tavalla kun puhun, ja mä varmaan sanoisin sen ihan oikeastikkin tolla tavalla joten.. :-D

      Poista