maanantai 27. tammikuuta 2014

SNAPSHOTS FROM THE WKND

Tässäpä heti uuden viikon kunniaksi muutamat otokset kuluneelta viikonlopulta. Kuten jo eilisessä postauksessa mainitsinkin, niin vietin todella rennot kolme (tai neljä, no anyway) vuorokautta poikaystäväni seurassa ihan vain kotosalla oleskellen. Sen pidemmittä puheitta tässä olis siis parit snapshotit!

WKND
Viikonlopun kohokohta oli ehdottomasti se, että mun parempi puoliskoni pääsi kotiin! Ei tää inttileskeys tunnu enään niin hirveeltä - oon saanut tehtyä paljon mun omia juttujani, täyttää jääkaapin just niillä ruuilla kun oon ite halunnut ja tosiaan nukkua niin leveesti kun on huvittanut. Katotaan miten seuraavat kaks viikkoa tulee sujumaan, kun Sampo on ekaa kertaa viikonlopun kiinni. No onpahan ainakin ihana nähdä sen jälkeen!
WKND3
♥ Niin paljon kuin mä rakastankin herkkulisia aamiaisia, niin näköjään myös niiden kuvaamista. Täällä blogin puolella ootte varmaan saaneet jo pienoisen yliannostuksen näistä, mutta musta aamupalat on vaan jotenkin niin freessejä haha! Lauantaina oli mun herkkupäivä, joten duunasin aamiaiseksi mehevän toastin (joka ei siltä välttämättä näytä), tuoreita vihanneksia, lemppariteetä, tuorepuristettua appelsiinimehua, hunajameloonia sekä yhden dallaspullan - oi namskis. Nyt syönkin seuraavat aamut vaan puuroa ja ruisleipää!
wknd9
Kipaistiin Sampon kanssa perjantaina kaupoilla ja mä vihdoin ja viimein sain sen - nimittäin Everestin khakinvihreän parkatakin (joka mulla on myös sinisenä), ja vieläpä kunnon alennuksen kanssa! Mä oon jo useampana vuonna halunnut kyseisen takin tossa värissä, mutta jokaikisellä kerralla kun ne ovat ilmestyneet alerekkeihin (täyshintaisena kun en oo viittinyt ostaa) niin mun kokoiset ovat jo ehtineet loppua. Nyt kuitenkin kävi tuuri, koska sain ton 180e takin vain hiukan alle satasella ja vieläpä oikean kokoisena! Se sininen on osoittautunut oikein lämpimäksi ja kestäväksi takiksi, joten uskon että tääkin menee vielä monet vuodet.
WKND6
Ostettiin myös pitkästä aikaa ihan kunnon kukkia piristämään meidän kotia. Kunhan saan pidettyä noi hengissä pidempään kuin kaksi päivää, niin oon erittäin ylpeä itsestäni - mä kun en oo mikään paras kasvien hoitaja. Jukkapalmukin tekee tällä hetkellä hidasta kuolemaa, enkä luultavasti saa sitä enään elpymään..
WKND1
Perjantai menikin levätessä, eli toisinsanoen teetä hörppiessä sekä bloggailessa. Oon koittanut myös etsiä itelleni vähän lisäduunia, jotta saisin rahaa säästöön esimerkiksi ulkomaanmatkaa varten. Toinen mihin pitäis säästää, on tulevat opiskelut, mutta mulla ei ole vielä mitään hajua siitä, mitä mä oikeesti haluisin opiskella. En tiiä vielä ollenkaan, että mikä mua edes kiinnostaisi tai puhumattakaan siitä, mitä haluisin tehdä isompana.
WKND5
Ja tosiaan sen lauantaisen herkkupäivän kunniaksi käytiin karkkikaupassa hakemassa hirveet säkit nameja! Muuten aika menikin pitkälti vain neljän seinän sisällä - esimerkiks GTA vitosta pelatessa. Oon ihan koukussa tohon peliin, enkä malta oottaa et saisin taas ohjaimen käteen haha.
wknd10
Kovasta pakkasesta huolimatta mä tykkäsin ihan hirveesti niistä alkuviikon ilmoista. Nyt kun sää on lauhtunut, niin musta ulkona näyttää heti paljon synkemmältä - ei enään lumikerroksia puissa, ei samanlaista auringonpaistetta ja sinistä taivasta. Oonko ainut, jonka mielestä ne pakkaset vois jatkuu vielä hetken?
WKND7
Innostuttiin lauantaina tekemään myös kotitekoisia hampurilaisia sekä ranskanperunoita - ja oli muuten ihan taivaallista. Hamppareihin laitettiin jauhelihapihvi, juustoa, salaattia, paprikamajoneesia, ketsuppia ja kansiksi tuoretta ciabattaleipää. Kylkeen itsetehtyjä (oliiviöljyssä ja pippurissa pyöritettyjä) ranskalaisia ja sipulirenkaita!
wknd8
Kokonaisuudessaan mulla on takanani ihana viikonloppu mulle tärkeän ihmisen vierellä. Patterit on ladattu ja nyt vaan uusin voimin tähän viikkoon - tiedossa olisikin töitä, inventaario (sitä innolla odottaen..), treenailua sekä aikaa ystävien ja perheenjäsenten kanssa! Mites teidän viikonloput menivät?

20 kommenttia:

  1. oi että aivan ihana postaus! tää blogien lukeminen ei varmaan oo mulle hyväks, koska hirvee kateus vaan iskee :D toi aamupala ja noi herkut, toi koko viikonloppu kuulostaa niin kivalta! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi sua! Oli kyllä ihana viikonloppu, vaikka mun teki mieli välillä ulos lähteäkkin :D ♥

      Poista
  2. Meillä meni viikonloppu melko samanlaisissa merkeissä. Ihanaa vaan chillailla ja syödä aamupalaa rauhassa. Mäkin voisin jonain päivänä kokeilla pelata tota Gta:ta, eri asia sitten kuinka hyvin se onnistuu. :D Kauanko Sampo muuten on intissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin oli kivaa vaan kerätä voimia tulevalle viikolle ja ottaa ihan löysästi :-) Tosin, oli kyllä välillä kauhee hinku päästä ulos tekemään jotain - se kolme päivää sisällä viettäen taitaa olla aika maksimi, mitä mä pystyn neljän seinän sisällä olemaan :D Kannattaa kokeilla, mä oon ihan koukussa, en tahtois päästää ohjaimesta irti ollenkaan!

      Sampo on intissä vielä 325 päivää.. Eli vielä on muutama päivä jäljellä :(

      Poista
  3. Ihanan kuulonen viikonloppu, kiva postaus! :-)

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus, tosi kivaa luettavaa! :-)

    VastaaPoista
  5. Ihanan raikkaita kuvia!! & Ihailen tosi paljon sun asennetta inttileskeyteen, täytyy pistää muistiin sun kirjotukset sit kun koittaa samainen homma omalle kohalle...haha:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hirveesti :-) Haha, pakko yrittää ajatella positiivisesti - eihän tästä vuodesta tuu muuten yhtään mitään! :)

      Poista
  6. oi ihania kuvia! mä niin tykkään tälläsistä rennoista postauksista missä on vain sekalaisia kuvia! mä kyllä veikkaan että noi tulppaanit ei tule kestämään kuin sen pari päivää..ne ei siis ylipäätään lajikkeena kestä sisällä lämpöisessä kovin kauaa :D että älä huoli, ei se ole susta kiinni jos noi ei kestä! haha :D mutta valkoiset tulppaanit on kyllä mun lemppareita <3

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos Ilona ♥ Tulppaanit on kyllä sellasia, että ne tahtoo nuupahtaa aika nopeesti :( Yritän kuitenkin parhaani mukaan hoitaa niitä, jos ne vaikka jaksais vielä pari päivää! :-D

      Poista
  7. Aivan tosi upeita kuvia! Välittää ihanasti fiilikset :) Vois itekkin varmaan kokeilla tota GTA:ta kun sitä nyt poikaystävä niin kauheesti kehuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :-) Kantsii oikeesti kokeilla, siihen jää helposti koukkuun ja kohta sun poikaystäväs saakin olla hätyyttelemässä pois pleikkarin ääreltä! :D

      Poista
  8. Ihana postaus! Teiän viikonloppu on vaikuttanut niin lepposelta.

    Ps. tulppaanien sekaan jäitä, niin säilyy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Essi :) Ja pitää kokeilla tota jääpalakikkaa!

      Poista
  9. Tsemppiä inttileskeyteen! Itellä päättyi vasta sekin kokemus ja mutta hei siinäkin on se hyvä puolensa että tavallaan kokee sitä yksin elämisenkin puolta kun muuten asuu noitten miekkosten kera :)

    Mietinkin tässä yks päivä kun pelailin GTA:ta että mitä pelejä sie pelaatkaa pleikalla ku muistin et oot tosta GTAsta maininnu aiemminkin:) Pelaatko muitaku tota gtata siis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos, kyllä tää tästä :-) Ehkä tää tosiaan tekee ihan hyvää, niin mulle kuin koko parisuhteellekkin, että oppiin elämään myös hiukan erillään! Onpahan ihana nähdä sitten muutaman viikon jälkeen ♥

      Mä pelaan GTAta ja välillä kans Tomb Raideria :-D Meillä ei täällä ole enempää mulle soveltuvia pelejä, kun en oikeen Nhlstä tai muusta innostu!

      Poista
  10. vitsit nää sun postaukset on aina yhtä ihania! :-)

    VastaaPoista