maanantai 27. tammikuuta 2014

SHEINSIDE

Aamuja tyypit! Mä hairahdin eilen illalla pitkästä aikaa Sheinsiden ihmeelliseen maailmaan ja löysinkin aika kivoja juttuja, joista kyllä jokaisen voisin kotiuttaa omaankin vaatekaappiin. Jotta tää postaus ei olisi vain kooste mun lempijutuista, niin ajattelin kertoa lyhyesti mun omista Sheinside kokemuksista - nyt kun oon tosiaan sieltä pari kertaa saanut (arvontojen ja yhteistyön merkeissä) vaatteita tilailla.
inside1
inside2
Ihan ensimmäistä kertaa oon Sheinsideltä vaatteita tilannut viime talvena, kun voitin eräästä blogista itselleni valitsemani neuleen. Mulla oli suuret ennakkoluulot kyseistä nettikauppaa kohtaan, sillä olin lukenut ja kuullut vaikka minkälaisia tarinoita - esimerkiks vaatteiden perille pääsemättömyydestä. Mä odotin sormi suussa omaa tilaustani, josta en siis kuitenkaan ollut maksanut mitään. Ensin neuletta ei kuulunut mailla eikä halmeilla, mutta lopulta, kolmen viikon odotuksen jälkeen sain kuin sainkin oman paitani postiin!
inside3
inside4
Seuraavan kerran tilasin kyseisestä puljusta hiukan reilu pari kuukautta sitten, kun voitin (TAAS, mikä Hannu Hanhi mä oonkaan!) yhden arvonnan ja sain valita 50 dollarin edestä vaatteita. Pistin tilauksen menemään ja sain ilman minkäänlaisia viivytyksiä paitani kahden viikon kuluessa - harmikseni toisessa kolitsipaidassa oli kuitenkin liian lyhyet hihat.. Olis kannattanut ottaa isompi koko!

Viimesimpänä kuukausi takaperin sain yhteistyön merkeissä valita itselleni jotain, ja otinkin sen jo aiemmin täällä vilahtaneen takin. Onnekseni sain tilaukseni ihan ennätysajassa - yhdessä viikossa ja tällä kertaa myös sopivan kokoisena! Mun kohdallani ei siis oikeastaan ole ollut ongelmia ainakaan toimittamisen kanssa.
inside5
inside6
Sen oon pistänyt merkille, että Sheinsidellä kannattaa ottaa normaalia suurempi koko, sillä ainakin mulla jää yleensä hihat liian lyhyiksi. Anyway, kokonaisuudessaan siis omalla kohdallani on kaikki toiminut kuten on sanottukkin. Olisi kiva kuulla myös teidän kokemuksia Sheinsidestä!

25 kommenttia:

  1. Miks noit linkkejä on noi paljon:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotatko noita numeroita vai mitä? Numeroita sen takia, koska jokaselle tuotteelle on oma linkkinsä :-) Haha, mut jos tarkotat noita Sheinside-tekstejä, niin niitä tosiaan tuli muutama nyt kun aloin laskemaan :D En ees tajunnut kun tein tätä!

      Poista
    2. Tarkotatko noita numeroita vai mitä? Numeroita sen takia, koska jokaselle tuotteelle on oma linkkinsä :-) Haha, mut jos tarkotat noita Sheinside-tekstejä, niin niitä tosiaan tuli muutama nyt kun aloin laskemaan :D En ees tajunnut kun tein tätä!

      Poista
    3. toisin sanoen saat vaatteita/lahjakortteja jos me klikataan tota linkkiä (yhteensä 6 kpl )? :P tosi kivaa kun postailet paljon nykyään (sun blogi on ihana!), mut tää postaus oli mun mielest vähän liian klikatkaa-tota-linkkiä-painoitettu :/ :)

      Poista
    4. Kiitos mielipiteestä, mun ei kuitenkaan todellakaan ollut tarkoitus saada tästä postauksesta mitenkään tyrkyttävää! ♥

      Poista
  2. Aivan ihania juttuja! Mä en ole vielä uskaltautunut tilaamaan tuolta, mut mun pikkusiskoni on kyl tilannut. Ehkä mäkin vielä joku päivä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha okei :-) Musta tuolla on tosi kivoja juttuja, eikä oo hinnallakaa pilattu!

      Poista
  3. Tosi kivoja vaatteita!:-) On muuten ihanaa, kun postailet niin usein nykyään, esimerkiksi nyt koeviikolla on ihana huomata että oot postannut, sun jutut ja kuvat vaan piristää niin paljon:-) kiitos siis:-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä, ite tykkäsin varsinkin tosta vihreästä ja harmaasta takista :-) Ja kiva kuulla, että siellä tykätään - koitan pitää tän tiheämmän postaustahdin yllä jatkossakin ♥ Kiitos itsellesi! :)

      Poista
  4. Oon tilannu yhen takin tuolta ja se tuli juuri silloin ku piti (netissä pysty kattomaan toimitusajan) ja otin yhen koon isomman jota on neuvottu monessa blogissa. Itse olen todella tyytyväinen, koko syksyn ja alkutalven oli takki käytössä ja hyvänä on pysynyt!(: ja ilmainen toimitus ei haittaa laisinkaan ;) suosittelen! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että sielläkin on mennyt kaikki putkeen :-) Niin munkin kohdalla, vaikka tosiaan sen yhden paidan hihat olivatkin mulle liian lyhyet!

      Poista
  5. ihanaaa ku päivität tätä blogii näi usei! laadukkait kuvii varsinki sul löytyy :-) tykkään!

    VastaaPoista
  6. Heidi anteeks kun kysyn mut mistä ne sun korkeevyötäröiset farkkushortsit on jotka sulla oli dubaissa? :-) haha en osaa kuvailla sitä kuvaa missä näin ne shortsit muuta ku että se kuva oli rannalla otettu susta takaapäin ja sulla oli ne korkeavyötäröiset farkkushortsit ja valkoset bikinit/bandeau tai joku semmonen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai saat kysyä, ei mua haittaa ollenkaan! :-D Ne on peräisin River Islandilta :)

      Poista
  7. Ihana tuo musta takki, joka on neljäntenä tuossa kollaasissasi :) Kokoni on yleensä S, uskotko että M olisi parempi kuitenkin tuolta tilattuna? ja tiedätkö saako nuo sivut jostain suomeksi, kovasti houkuttaisi tilata, mutta jännittää!:)

    ja ps. ihana blogi, en oikein edes tiedä mistä tämän bongasin, mutta onneksi kuitenkin bongasin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin just se takki, jonka mäkin tilasin reilu kuukaus sitten :-) Kannattaa ottaa yhtä kokoa isompi - mäkin käytän normaalisti S kokoisia vaatteita, mutta ton takin tilailin M kokoisena ja se oli just passeli! Ja mun tietääkseni noita sivuja ei saa suomenkielisiksi :-/

      Kiitos sulle, oon ihan otettu! ♥

      Poista
  8. Ihanan ripeä vastaus, kiitos :) olis kiva nähdä se takki sun päällä asukuvissa, että miltä se sitten näyttää, ehkä munkin on uskallettava se ostaa, sen verran halpa :))

    VastaaPoista
  9. sullahan olikin siitä jo kuvia, hihii. hyvältä näyttää :>

    VastaaPoista
  10. Olen tilannut kyseiseltä sivulta kaksi kertaa vaatteita. Niissä on kummallakin kerralla kestänyt lähemmäs 3vko mutta ei se ole kauheasti haitannut :) Sieltä löytyy hyvän hintaisia ja tosi kivan näköisiä vaatteita :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä siitä, että hintalaatu suhde on hyvä :-) Toimituksessa yleensä menee se 2-3 viikkoa, kun vaatteet tulevat kauempaa!

      Poista
  11. Haluisin tietää tuleeko kun tilaa tuolta sheinsidestä vaatteita, niin tiedätkö tuleeko sieltä jtn tullimaksuja tai paljon postikuluja, ku aattelin tilata sieltä jotain, mutta en vaan viitti, ku en sitte haluu että joudun maksamaan jtn tullimaksuja?! Anteeks kirjotan vähän epäselvästi, mutta onko sulla tietoo niistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sheinsidellä on ilmainen toimitus, ei siis oo mitään postikuluja - eikä ainakaan omalla kohdalla oo tullut myöskään mitään tullimaksuja :-) En oo ainakaan ite koskaan kuullu, että kellään olis tullu tullimaksuja tai jääny vaatteita tulliin!

      Poista
  12. Onko sulla tuo nahkatakki sheinsideltä jos on nii minkä kokoinen koska ite mietin kans tota (luulisin et samaa) nahkatakkia ja mun normi koko on S, nii pitäiskö mun sit ottaa M? :) kiitos jo etukäteen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en nyt kyllä tiiä mitä takkia oikein tarkotat, kun mulla ei ole Sheinsideltä yhtäkään nahkatakkia :-o

      Poista