keskiviikko 29. tammikuuta 2014

OVERSIZE COAT

Muistaako kukaan enään tätä postausta, jossa lupailin julkaista kuvia eräästä alelöydöstä - nimittäin tosta alla näkyvästä oversize takista, jonka siis löysin Ginatricon alennusmyynneistä. Mä olin katsellut samantyylistä yksilöä jo aiemmin syksyllä (Bikbokista), mutta pienen epäröinnin myötä päätin kuitenkin jättää kyseisen vaatetuksen vielä kauppaan. Takki jäi kuitenkin kummittelemaan mun mieleeni pitkäksi aikaa (Fanny Lyckmanin ja Angelica Blickin innoittamana), ettekä usko miten ilonen olin, kun löysin lähes samanlaisen -50% lapulla varustettuna! Nyt vaan odottelemaan keväisempiä ilmoja, jotta tota pääsis käyttämään kunnolla.

Nää kuvat on muuten napsittu loppiaisena, jolloin oli vielä harmaata ja lumetonta - jos jotain jäi mietityttämään. Nyt alan kuitenkin tekemään jotain hyvää salaattia, jonka jälkeen painunkin iltavuoroon!

Untitled 4
coat4
Untitled 1
A4
Untitled 3
coat5
Untitled 2
takki ginatricot, farkut dr. demin, kengät converse, laukku zara, paita sheinside, sormukset h&m

22 kommenttia:

  1. Ite bongasin ton kanssa joulun jälkeen paikallisesta GTstä parillakympillä, rekissä oli oikea koko ja kaikki. Innoissani kiikutin sen sovituskoppiin mutta se ei vaan sopinut mulle, ei niin millään :( Oon jo pitkän aikaa ihaillut muilla noita over-size -takkeja, mutta ilmeisesti saan ihailla jatkossakin niitä vaan muiden päällä ..

    Sulle kuitekin sopii ihan törkeen hyvin, lucky you :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sillon ekalla kerralla vähän samat fiilikset! Musta se näytti alkuun vähän hassulta päällä, mutta nyt kun kävin uudelleen sovittamassa nii tykästyin ihan valtavasti :-D Tai siis tykkäsin siitä sillon alkuunkin, ei vaan tuntunut omalta päällä! Kiitos sulle ♥

      Poista
  2. Vau, tosi kiva asu ja ihana takki! :)

    VastaaPoista
  3. Täydellinen! Olisin itekin kiikuttanut aleista kotiin varmasti, mutta eipä ollut täällä päin enää mun kokoa jäljellä, höh :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toikin oli silloin viimeinen pienikokoinen, muut olivat sitten oikeasti oversizejä :-D Kävipä sulla huono tuuri, buu :(

      Poista
  4. Vitsit kuinka ihana takki, sopii sulle tosi hyvin!! :)

    VastaaPoista
  5. Vautsi! Hieno asu :)

    VastaaPoista
  6. Voi eeei mä niin toivoisin että mulla olis sun vaatekaappi! Kaikki sun vaatteet on vaan jotenkin nii ihania :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsis höpsis! Mäkin tahtoisin aina muiden kaapit itselleni :-D

      Poista
  7. Tuun varastamaan ton sulta!!! *sydänsilmäemojii

    VastaaPoista
  8. vau, käy tosi hyvin sulle!:-) ihanaa että oot alkanu löytämään omaa tyyliäs, ainakin vaikuttaa siltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Joo, tai ainakin mulla on paljon itsevarmempi fiilis kuin aikaisemmin!

      Poista
  9. Niin ihana asu ja aivan upea takki! :)

    VastaaPoista