sunnuntai 22. joulukuuta 2013

WEEK 51

Täällä raapustelee yks väsynyt, mutta iloinen ja innostunut tytöntyllerö. Mun viimeisimmät päivät on koostuneet töistä, töistä ja töistä - ihan niinkuin seuraavatkin vuorokaudet tulevat koostumaan. Huomenna olisi tiedossa vielä reilun 10 tunnin duunipäivä, jonka jälkeen onkin enään jouluaaton kuusituntinen ja sitten oon vihdoin vapaa! Näiden hurjien työvuorojen lisäksi oon kerennyt fiilistelemään joulua, hankkimaan ja paketoimaan kaikki lahjat (jes, thank god!), hoitamaan Bobia, viettämään aikaa Sampon kanssa, kahvittelemaan hyvän ystävän seurassa ja harjoittaa mun kovin kehnoja leipomistaitojani.

Nyt mä istun mun äitini luona, ja kohta suuntaan ton yhden karvapalleron kanssa lenkille, jonka jälkeen aionkin vaan kerätä voimia huomista päivää varten. Mä en valitettavasti kerkeä varmaan ennen joulua enään postailemaan, joten toivotan nyt teille jokaiselle ihan mielettömän ihanaa joulua - nauttikaa, ottakaa rennosti ja syökää mahat täyteen jouluruokaa sekä herkkuja!

week51(1)
1. tämä söpöliini oli meillä koko viikon yökyläilemässä 2. vähän vanhempaa asukuvaa, päällä luottopoolo! 3. keskiviikkoaamun kauniit maisemat töölönlahdella 4. pari punaista uutukaiskynttilää vanhojen jämien tilalle
week51(2)
5. alkuviikosta hengailin äidillä ja fiilistelin joulua! 6. perjantaina asuntoon tulvi pitkästä aikaa auringonvaloa! 7. niitä mun ja siskoni leipomia sekä koristelemia pipareita 8. mä niin haluaisin takaisin dubain auringon alle
week51(3)
9. kröhöm, kyllä mä osaan tehdä vaikka minkälaisia tähtitorttuja.. 10. viimeisten lahjojen paketointia 11. torstain aamupalahetki hyvän ystävän seurassa Fazerin kahvilassa 12. ja salilla kerkesin käymään pari kertaa

4 kommenttia:

  1. Oi vitsi tykkään näistä postauksista! :) Vaikka oon jo kuvat yleensä nähnyt instagramin puolella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin on joo, oon kyllä miettiny että alkaisin ottamaan kännykällä muutenkin otettuja kuvia :-D Kiitos kovasti Janni ♥

      Poista
  2. nää on tosiaan aina vaan niin kivoja postauksia :-)

    VastaaPoista