torstai 19. joulukuuta 2013

SOME RANDOMS

Mä oon pitkin viikkoa kuvannut yksittäisiä juttuja, ja nyt kiitettävän kuvamäärän ansiosta pystyin väsäämään teille pienen postauksen. Tässä siis muutamia täysin satunnaisia valokuvia kuluneelta viikolta ja viimeisimmiltä vuorokausilta - melkoisen jouluisissa tunnelmissa mennään, kuten ehkä kuvista huomaakin. Mitä te muuten tykkäätte tämän tyylisistä postauksista, yes or not?
9
Glögiä on tullut juotua viime viikkojen aikana jo monta (ehkä kymmentä?) pulloa. Musta sen maku on vaan niin jouluinen ja mausteinen, että ainakin mulle - tälläselle hirmuiselle teen juojalle glögi on oikein hyvä vaihtoehto! Ja mikä onkaan parempaa kuin mutustaa torttuja ja piparkakkuja sen kanssa?
8
♥ Siskojen kanssa on tullut vietettyä tavallista enemmän aikaa. Viikonloppuna toinen kaksosista oli meillä yökylässä ja tänään näin toista kaupungilla, kun osteltiin muutamia puuttuvia joululahjoja! Nyt omilleen muuton jälkeen oon osannut arvostaa sitä perheen keskeistä aikaa niin paljon enemmän kuin ennen.
5
Vaatekaappikin on saanut uusia tuttavuuksia. Mä tosiaan voitin Iran blogista 50$ arvoisen lahjakortin Sheinsidelle, jonka seurauksena tilailin kaksi paitaa, joista tykkään kummastakin ihan hirveesti! Lisäks oon hankkinut kaulahuivia, pipoa sekä nyt uusimpana juttuna punaisen neuleen Hennesiltä.
1
Ja glögistä päästäänkin niihin joulutorttuihin, joita innostuin tekemään toissapäivänä. Mä yritin olla taitava ja askarella niistä vähän erilaisempia kuin normaalisti, mutta eihän siitä mitään tullut - vai näyttääkö toi keskellä, oikealla puolella näkyvä torttu jotenkin kauniilta? No, onneks mulla on vielä aikaa opetella ennen joulua!
2
Joululahjat on vihdoin hankittu sekä paketoitu, ja voin vaan huokaista helpotuksesta! Vaikka mä kovasti tykkäänkin suunnitella ja keksiä lahjoja toisille, niin täytyy kyllä myöntää, että pieni ahdistus nousi pintaan sen kaiken ihmismassan ja vilinän keskellä. En varmaan ollut ainut viimehetken shoppailija?
7
Pipareita, pipareita, pipareita.. Ihme kyllä noita mun ja pikkusiskon tekemiä kakkusia on vielä jäljellä, vaikka tuntuu, että oon vetänyt niitä jo roppakaupalla mahaani. Voi tosin olla, että ihan vaan sen koristelun takia innostun tekemään noita vielä pari pellillistä lisää - mä nimittäin rakastan sitä osiota tossa hommassa!
4
Kotia on koristeltu vieläkin jouluisempaan suuntaan ja vanhat jämäkynttilät on vaihdettu uusiin punaisiin! Mä olisin kovasti halunnut hankkia meille minijoulukuusenkin, mutta eipä meistä kumpikaan ole täällä aattona, joten mitäpä me sillä tehtäisiin. Niin, eikä tässä meidän 24 neliöisessä asunnossa oo oikeastaan ylimääräistä tilaa - edes sille minikokoiselle yksilölle. Näyttääkö teidän kodeissanne jo joululta?
6
Tämä karvapallero tuli meille pari päivää sitten taas yökyläilemään ja näillä näkymin palaa mun äidille vasta lähempänä aattoa. Musta on ihana palata töistä kotiin, kun oven takana odottaa hullusti häntäänsä heiluttava söpöläinen, joka on aina yhtä innoissaan sut nähdessään. Tää on muuten Bobin ensimmäinen joulu meillä!
3
Tämä päivä alkoikin rennolla aamupala/kahvitteluhetkellä hyvän ystävän seurassa. Me suunnattiin Fazerin kahvilaan, jossa mä en ollut ennen käynytkään - vaikka monesti on pitänyt. Oli ihana rupatella ja nauttia latesta kaikessa rauhassa, jonka jälkeen pääsikin viettämään vapaapäivää poikaystävän kanssa.

22 kommenttia:

  1. Just tässä voivottelen etten oo tehny tälläsiä postauksia enään pitkään aikaan. Nää on just niitä parhaimpia, ei liian suunniteltuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi höh! Nyt vaan kamera käteen ja kuvaamaan :-)

      Poista
  2. Ihana postaus - tykkään tosi paljon lueskella tällaisia ihan arkisia juttuja! :) Me haetaan huomenna kaksioomme pieni joulukuusi, en malta odottaa! Se tuo varmasti ihanasti joulutunnelmaa ja oon jo pitkin syksyä ostellut siihen kivoja koristeita, haha! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla, kiitos Netta :-) Ja vitsi mäkin olisin halunnut kuusen, mutta onneks äippä laitto mulle just kuvan niiden luona olevasta joulupuusta! Koristele sä teidän kuusi kauniiksi! ♥

      Poista
  3. kiva postaus! :---) mut hei, luumuhillo tulee tortuissa alle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä tuu! Just väänsin tästä luumuhillojutusta yhen mun kaverin kanssa :-D

      Poista
    2. voit vääntää lisää mun kanssa, en meinaan aio antaa periks...............................

      Poista
    3. Haha ihana :-D Mut ei se hillo voi tulla alle, koska sit kun noi reunat taittaa sinne keskelle, niin kaikki sormet ja kaikki on ihan siinä hitsin hillossa!

      Poista
    4. hahah pakko kommentoida tähän sillä mäki oon väitelly tästä monta kertaa! :D mutta siis tottakai hillo tulee päälle! ! ;) ja mäkääm en haluu antaa periks heh:D

      Poista
  4. Tällaset postaukset on just yksii mun suurimmista lemppareista ja itekin harrastan näitten väkertämistä sillon tällön:) Kivoja kuvia!!

    http://hennoaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Tälläset postaukset on mun mielestä ehdottomasti yksiä kivoimmista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että sielläkin tykätään :-)

      Poista
  6. Ehdottomasti lisää tälläisiä, tästä sain itelleni heti inspiksen tehdä samalla tyylillä postausta nyt viikonloppuna ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, sit vaan kamera olalle ja let's go :-)

      Poista
  7. Kivempiahan tällaiset on kuin jostain we heartista ja pinterestistä kerätyt kuvat, reaalisuus kunniaan <3 Tykkään sun blogista ihan älyttömästi ja oot tosi kaunis (:

    http://kitty-wardrobe.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, vaikka mä ite tykkään hurjasti myös we♥it.comin ja muidenkin kuvista :-D Kiitos kovasti, oon ihan otettu! :)

      Poista
  8. hei vinkki noihin joulutorttuihin! kun taitat noi kulmat sisään, niin kostuta sun sormea vedessä ja painele kostealla sormella siitä keskeltä ennen hillon laittoa, sillon niitten ei pitäis räjähtää tollein! :D tää oli ihana postaus :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tota pitääkin kokeilla :-D Mun tekemät tähtitortut näyttää nimittäin lähes poikkeuksetta tolta.. Iso iso kiitos Sara :) ♥

      Poista
  9. Mä oon kans tehnyt noita "kukka"torttuja ja vieläpä tolla Saran ohjeella, että käyttää vettä "liimana" mutta aina ne vaan räjähtää! :D

    VastaaPoista