tiistai 17. joulukuuta 2013

RED ZEST

Sitten olis luvassa muutaman päivän takaisia, pikkupakkasissa napsittuja asukuvia. Mun teki pitkästä aikaa mieli pukea päälleni jotain vähän kirkkaampaa, joten vedin ylleni punaisen Hennesin neuleeni ja sutaisin hiukan punaa huulille. Pieni piristys tummien farkkujen, mustien asusteiden, sinisen toppatakin, hopeisten sormusten ja rentojen maihareiden (joita käytän muuten nykyään ihan älyttömästi!) keskellä. Ootteko te innostuneet punaisesta väristä näin joulun alla? Löytyykö omista kaapeista mitään punaista?

Mä oon pakkaillut tänään ensimmäisiä joululahjoja ja nyt aionkin jatkaa joulufiilistelyä joulutorttujen teolla ja kauniilla Coldplayn Christmas Lights -biisillä. Ihanaa illan jatkoa kaverit, mulla alkaa nyt parin päivän vapaa!

Untitled 3
red6
Untitled 4
red5
a1
Untitled 2
red7
Untitled 1
takki stadium, kengät h&m, kaulahuivi zara, neule h&m, laukku nelly.com, pipo ginatricot, farkut zara, sormukset h&m

14 kommenttia:

  1. Ihana takki ja muutenkin kiva asu :) Mukavaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
  2. mä iskin silmäni noihin kenkiin, ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on päässeet mun jalkaani nyt tavallista enemmän, mäkin tykkään! :-)

      Poista
  3. Vau, jotenki tosi kiva talviasu - näyttää sekä tyylikkäältä että lämpimältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunpa sitä luntakin vielä tulisi, niin saisikin hiukan talvisemman ilmeen :-( Kiitos sulle Pilvi ♥

      Poista
  4. voiks suomentaa ton otsikon :-DDDD ärsyttää kun en tajuu!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi toki olla että toi otsikko on mennyt päin mäntyä, mutta se olis tarkotus olla "punainen piristys" :-D Ainakin sanakiran mukaan..

      Poista