torstai 26. joulukuuta 2013

CHRISTMAS EVE

Nyt se kauan odotettu joulu onkin jo ohitse, ja kohta juhlitaankin uutta vuotta. Mä vietin oman jouluaattoni melkoisen perinteisissä, mutta ihanissa tunnelmissa mun äitini, kaksossiskosteni sekä veljeni seurassa. Okei, perinteistä poiketen missasin Joulupukin kuumalinjan ja aamupuuron -sekä saunan, sillä mä olin jo kuuden pintaan aamulla töissä, kuuma glögimuki kätösissä pistämässä paikkoja kuntoon. Kaupan sulkeuduttua mä jatkoin matkaani muiden mukana hautuumaalle, jonne vietiin muutamat kynttilät mummille, sekä yleiselle haudalle mun ja veljeni lapsuudenystävälle.

Loppu päivä jatkuikin samalla vanhalla kaavalla, eli laitettiin ruoat valmiiksi ja syötiin koko poppoolla saman pöydän ääressä (joka on muuten ehdottomasti parhaita hetkiä koko joulussa!), katsottiin Joulupukki ja noitarumpu -elokuva, joka on ainakin mun aaton yksiä kohokohtia, mussutettiin suklaata sekä jaettiin lahjat ja nautittiin toistemme seurasta joulubiisien soidessa taustalla. Myöhemmin katettiin pöytään vielä juustoja, keksejä sekä viinirypäleitä ja siemailtiin muutamat lasit viiniä tai siideriä - rentouttava ja rauhallinen jouluaatto siis takana! Mitäs teidän aattoihin kuului, söittekö mahat täyteen, tuliko toivottuja lahjoja? Olisitteko muuten kiinnostuneita lahjojen esittely postauksesta, voisin sellaisen nimittäin väsätä?

aatto3
aatto11
aatto5
aatto4
aatto20
aatto19
aatto18
jouluaatto1
aatto2
aatto23
aatto1
jouluaatto2
aatto22
aatto12
aattto22
aatto17
aatto15
Kuvat ovat pääasiassa aatolta, mutta muutamat myös eiliseltä, kun käytiin mun isini luona viettämssä joulua.

21 kommenttia:

  1. miten järkkärillä saa otettua tollasia kuvia kun toi eka? :)

    VastaaPoista
  2. Oot todella hyvä valokuvaaja - upeita kuvia :)

    VastaaPoista
  3. lahjojen esittelypostaukselle sanon joo! ü

    VastaaPoista
  4. lahjojen esittely postaus kuulostaa hyvältä! ihana postaus!:)

    VastaaPoista
  5. Täällä ois ainakin yks joka ois kiinnostunut lahjapostauksesta! Joulua ei voi ikinä hehkuttaa liikaa :-) Ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei munkaan mielestä, kerran vuodessahan se vaan on! :) Kiitos ♥

      Poista
  6. Ehdottomasti lahjapostaus!:)

    VastaaPoista
  7. Mun aatto meni aikalailla saman kaavan mukaan, tosin onneksi en joutunu töihin aamulla! Ihanaa joulua heidi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin Emilia :-) Onneks töissä oli kaikesta kiireestä huolimatta hyvä fiilis!

      Poista
  8. ihanan tunnelmallisia kuvia! :)

    VastaaPoista
  9. Aatto sujui hyvin,ei tullut syötyä ähkyä ja lahjoja tuli paaaljon :) Siinä se meni perheen kanssa.

    Ehottomasti lahjapostaus :) ihania joulukuvia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä söin ähkyn ja jouluruokaa koko seuraavan vuoden edestä :-D Kiitos kovasti ♥

      Poista
  10. Ehdottomasti lahjapostaus!!!!!!!! :)

    VastaaPoista
  11. Nättejä joulukuvia! :) Onneks en oo näköjään ollut ainoa joka joutui viettämään osan joulusta duunissa!

    VastaaPoista
  12. ihanan tunnelmallisia kuvia, oot mielettömän hyvä kuvaamaan<3 ja lahjojen esittelypostaus ehdottomasti!

    VastaaPoista