maanantai 25. marraskuuta 2013

WEEK 47

Mä oon tällä hetkellä hautautuneena suuren peiton alle ja fiilistelen vanhoja aikoja Coldplayn soidessa hiljaa taustalla. Vitsit minkä tunnelman noi biisit tuo mukanaan - monia ihania muistoja, hetkiä lapsuudesta ja siitä kun asuin vielä mun isin luona. No anyway, mennäänpä asioissa taaksepäin ja palataan edellisviikkoon - mun piti nimittäin väkertää tää postaus teille jo eilen, mutta olin yksinkertasesti niin väsynyt lyhyiden yöunien (ja extemporebaarireissun) jälkeen, etten jaksanut tehdä mitään töistä kotiin päästyäni. Päällimmäisenä mulle tulee viime viikosta kuitenkin mieleen parit kahvitteluhetket, sateisen harmaat päivät, väsymys, eteisen remppaaminen ja kaikki mun ja Sampon kahdenkeskeinen aika. Eipä siis mitään ihmeempiä, nyt vaan lataamaan akkuja tätä viikkoa varten - niin ja odottamaan joulun ja (valkoisen?) talven tuloa!

week47(1)
1. lauantaina mäkin sain vihdoin ekan piparkakkulatteni! 2. tiistai-aamun maisemat, ei hirveen houkuttelevaa 3. samaisen päivän naamakuvaa 4. perjantain fiilikset töiden jälkeen - kuumakaakao sekä uusin costume!
week47(2)
5. perjantai-iltaa vietin salilla jalat kipeänä 6. koko viikon sampo maalas ja puunas meidän eteistä, nyt se on vihdoin valmis! 7. tiistain kahvihetki poikaystävän seurassa 8. keskiviikko-aamun harmaat lenkkimaisemat
week47(3)
9. unohdin jo miten hyvää toi jäätelö on, yummy! 10. meidän tyttöporukka + ihana angelica blick inspiration blog awardseissa 11. viikko lähti käyntiin kunnon jalkapäivällä 12. mä innostuin hemmottelemaan sampoa

10 kommenttia:

  1. Voi kuinka ihania kuvia taas! Nätillä tavalla yksinkertasia, me likeyyy:--)

    http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. tykkään näistä siun viikkopostauksista tosi paljon:)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa miten jaksat näin ahkerasti aina tehä näitä viikkopostauksia, sun tekeminä näitä on niin kiva lukea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että siellä tykätään! :-)

      Poista
  4. Minkälainen mekko oli sulla kun kävit siellä blog Awardsissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://heidins.blogspot.fi/2013/11/dubai-shoppings-part-2.html < Tosta postauksesta löydät, eli karvaliivin vasemmalla puolella näkyvä, Forever21n musta mekko :-)

      Poista
  5. Oliko toi piparkakkulatte hyvää? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin ainakin, hurjan joulunen! :)

      Poista