lauantai 30. marraskuuta 2013

@ STARBUCKS

Kai mäkin jaan omat kuvatukseni pari viikkoa sitten avatusta Starbucksista, jonne menoa epäröin todella kauan, sillä jonot hipoivat useita päiviä (ja vielä eilenkin..) Akateemisen ulko-ovea. Noh, tasan viikko takaperin näin pitkästä aikaa mun parastaystävää, jonka kanssa suunnattiin päättäväisinä kohti Starbucksia ja sen ihania antimia. Jono ylsi silloinkin kahvilan ulkopuolelle, mutta iloksemme se liikkui todella nopeasti, eikä mennyt montaa minuuttia kun jo tilattiin omat juomamme. Mun oli pakko päästä testaamaan sitä kauan himoittua piparkakkulattea ja oh, se oli just niin joulunen ja makoisa mitä ajattelinkin. Kyytipojaksi kanelipulla ja parasta juttuseuraa - mahtava päätös kiireiselle ja pimeälle lauantaille! Ootteko te käyneet jo kokeilemassa Akateemisen Starbucksia? Millaset fiilikset teille jäi?

starbucks3
starbucks11
starbucks9
Untitled 9
starbucks4
starbucks12
starbucks8
Untitled 8
starbucks1
starbucks13

14 kommenttia:

  1. Oon huomannu että sää laitat lähes poikkeuksetta parasystävä sanat yhteen :D mua toi häiritsee jostain syystä ihan suunnattomasti koska nehän kuuluis olla erikseen paras ystävä :D haha anteeks oli pakko sanoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei, anteeks :-D Mä en todellakaan hanskaa minkää kielen, en edes oman äidinkieleni kielioppia! Yritän jatkossa muistaa kirjottaa noi kaks sanaa erikseen, kiitos korjauksesta :-D

      Poista
  2. Mä olin kans ihan kauhuissani siitä jonon pituudesta kun keskiviikkoa käytiin, mutta sehän etenikin tosi nopeesti! Ite join kans piparkakkulaten ja oioi oli hyvää ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se tosiaan meni tosi nopeasti! Oli kyllä jonottamisen arvoinen latte, nam ♥

      Poista
  3. Mekin käytiin sillon blog awardsien aikaan starbucksissa ja eka se pitkä jono epäilytti, mut onneks jäätiin kuitenkin jonottaa, sillä se meni tosi nopeesti! :) tuolla osataan ilmeisesti varautua hyvin niihin jonoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla oli muutenki älyttömän hyvää asiakaspalvelua :-) Kaikki oli tosi ystävällisiä ja asiakaspalveluhenkisiä!

      Poista
  4. rakastan noit starbucksin joulujuttuja mutten ikinä jaksa mennä sinne jonottamaa :--(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa mennä, se jono liikkuu tosi nopeasti! :)

      Poista
  5. Mä yllätyin myös siitä, ettei se jonottaminen loppuen lopuksi vienyt muutamaa minuuttia enempää, ja tosiaan oli kyllä sen arvoista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin ihan yllättynyt siitä! Ja oli kyllä herkut sen pidemmänkin jonon arvoisia, oi nams :)

      Poista
  6. Ihania kuvia, muokkaatko niitä jotenkin? :)
    aah, olis ihanaa päästä käymään tuolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen verran muokkaan, että lisään tarvittaessa valoa ja värikylläisyyttä :-)

      Poista
  7. Kauanko tarkallee jonotit? Tai niiku15 min vai enemmänki joku puol tuntii

    VastaaPoista