keskiviikko 20. marraskuuta 2013

PIECES FROM YESTERDAY

yesterday1
Että miten tylsää oli herätä siihen, kun sadepisarat piiskasivat ikkunoita, tuuli piti hirveetä huminaa ja ulkona oli täysin harmaata ja koleaa. Tollasina aamuina tekis vaan mieli jäädä sinne sängyn pohjalle ja hypätä suoraan seuraavaan päivään - vai kuinka?
yesterday3
yesterday2
Yritin säästä huolimatta tsempata, joten tein mulle ja Sampolle hiukan aamiaista sänkyyn tarjoiltuna. Kyllä se mielikin piristyi, kun sai nauttia kiireettömästä aamusta telkkariohjelmia katsellessa ja aamupalaa mutustaessa.
yesterday7
Lähdettiin pitkästä aikaa ihan vain kahdestaan kiertelemään kauppoja keskustaan ja etsimään jotain jouluista tänne pienoiseen yksiöön - valitettavasti kuitenkin turhaan. Mä en tosin tavallaan edes tiedä vielä, että millasia joulujuttuja mä oikein haluaisin, ehkä punasta, ehkä hopeeta? Don't know.
yesterday5
yesterday4
Tarkoituksena oli myös testata se keskustaan avattu Starbucks, mutta jonot (yllätys yllätys) lähentelivät Akateemisen ulko-ovea.. Siispä otettiin suunnaksi Stockmannin Robert's Coffee, jossa nautittiin kuumat kaakaot ja mä herkkupyllynä söin yhden suklaamuffinssin.
yesterday8
Mä pukeudun lähes aina sään ja fiiliksen mukaan, joten eilen mun päälle eksyi kaikkea tummaa ja kylmää. Otettiin Sampon kanssa muutamat asukuvat, mutta ei niistä varmaan yksikään ole julkaisukelpoinen - tuuli, pimeys ja sade eivät todellakaan ole bloggaajan parhaimpia ystäviä.
yesterday9
Mä oon täysin rakastunut yhteen ruokaan - nimittäin thaimaalaisen Du Dii -nimisen ravintolan viidakkokanaan. Sampo tilasi parisen kuukautta takaperin tuolta pikaruokaraflasta itelleen kyseisen annoksen, jonka jälkeen ollaankin haettu sitä varmaan kerran kahdessa viikossa kotiin syötäväksi - myöskin eilen, kun ei laiskuuttamme jaksettu tehdä mitään kummempaa ruokaa.
yesterday15
Mikä onkaan parempaa kuin käydä pitkälleen hyvä ruoan jälkeen? Ei varmaan mikään.
yesterday11
Meillä on ollut jo hetken aikaa pieni eteisremontti menossa, josta syystä meidän kaikki takit ja kengät on aivan hujanhajan pitkin asuntoa. Eilen saatiin purettua yksi valtavan suuri kaappi, jota mä oon inhonnut siitä asti kun tänne muutettiin. Tilalle olisi tarkotus saada ihana valkea lipasto ja suuri hattuhylly - niin heti kun kaikki seinät ja ovenkarmit on paikattu ja maalattu..
yesterday13
yesterday12Tältä näyttikin sitten mun loppupäivän ohjelma - Victoria's Secretin oloasu, suklaista lempparijäätelöä ja monen monta jaksoa lempisarjoja!
yesterday14
yesterday10
Illemmalla sytytin rutiininomaisesti (ihan niinkuin viikon jokaisena päivänä) kynttilät palamaan ja nautin pimeestä syysillasta kotona, paksun ja lämpimän peiton alla.

16 kommenttia:

  1. Aivan ihastuttava postaus ja nää kaikki kuvat :) ihanan inspiroivia ja saa taas uusia ideoita että mistä sitä itekkin voisi postailla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sillä puolen ruutua tykätään - kiitos Emilia! :)

      Poista
  2. Oi että näyttääpä tosi ihanalta kaikki kuvat ja tunnelma kohdillaa kaikissa! Just tommonen b&jn syömisen ja sarjoja/elokuvia on parasta sadepäivinä!!<3 oot tosi kaunis ja vaikutat onnelliselta elämääsi :) sulla, kuten tickle your fancy blogin saralla, on mielestäni tosi terveellinen suhde ruokaan ja liikuntaan! Se on hienoa kun nykypäivinä tuppaa kaikilla menemään överiksi jommallakummalla ellei molemmilla kanteilla.. Teissä on muutenkin musta jotakin samaa, jotakin tommosta rentoo ja fiilistyyppistä :) symppiksiä molemmat! Oho nyt karkaa vähän käsistä tän kommentin kirjottamisen kanssa, mut enivei tahoin vaa sanoo että tosi huikee blogi ja sä oot huikee ihminen! Tykkään tosi paljon sun kuvista aina niin blogissa kun instagrammissakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta sadepäivinä on kaikista parasta hautautua sänkyyn, vetää peitto korviin, syödä lempparijäätelöä ja katella lempisarjoja/leffoja telkkarista :-) Kiitos ihan hurjasti, oon kyllä onnellinen tästä mitä mulla on ja millasta elämää elän tällä hetkellä - kaikki tuntuu hyvältä ja mutkat alkaa vihdoin suoristua ♥

      Ja oon tosiaan pyrkinyt, tai ainakin yrittänyt ajatella ruoan ja liikunnan suhteen rennommin. Mä saan itselleni aivan hirveitä omantunnon tuskia ja epäonnistumisen tunteita, jos asetan itelleni herkkulakkoja tai muita systeemejä, koska en osaa niitä pitää :-D Mä pyrin elämään terveellisesti, syömään monipuolisesti ja liikkumaan säännöllisesti, mutta annan silti itelleni luvan myös herkutella sillon tällön! Ihana, että joku kutsuu mua symppikseksi - kiitos mielettömästi, ihan koko kommentista ja kaikista noista sanoista! :) ♥

      Poista
  3. Voi että oon kauan lukenu sun blogia, mutta en oikeestaan ikinä kommentoinu! Mutta nyt päätän kyllä sanoa että sun blogi on ihana! Sun kuvat on aina niin valoittavia ja hyvälaatuisia! :-) Ja oot muutenki jotenki tosi ihanan oloinen ihminen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kerta se on ensimmäinenkin :-) Kiitos piristävästä kommentista, on aina yhtä ihana kuulla että siellä on tyyppejä, jotka oikeasti tykkää mun pikkuisesta blogistani! ♥

      Poista
  4. Tosi kiva postaus! Sulla on muutenkin tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
  5. tälläsistä postauksista mä tykkään aivan hurjan paljon, sillä mun mielestä aina on kiva nähä jotain muutakin niitten asupostausten välissä. :) Tää vielä kolahtaa jotenkin erityisen hyvin! En tiiä oonko tästä jo aikasemmin kirjottanu mutta sun blogissa on muuten aina yks kivoimmista jutuista se että kaikki kuvat on niin hyvälaatusia, joten mä haluisin kysyä millä asetuksilla ja kameralla kuvaat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nyt myös ite lämmennyt näille pitkästä aikaa, joten varmasti teen jatkossakin tän tyylisiä postauksia :-) Iso kiitos, kuvat onkin se asia mihin mä yritän tosissani täällä blogin puolella panostaa! Mä käytän kuvailuun Nikonin d90 kameraa, ja ainakin useimmiten objektiivina toimii se perus 50mm 1:1.8G :)

      Poista
  6. Palan halusta nähdä teidän kämpän kokonaisuudessaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kunhan saadaan toi eteinen valmiiksi niin laitan varmasti kokonaiskuvia tulemaan tännekkin :-)

      Poista
  7. Aivan pakko kysyä, mutta minkä rotunen toi teidän koira on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiinanpalatsikoira, vaikka sillä onkin enemmän näköä Tiiberinspanielin kanssa :-) Tai ainakin tosi tosi tosi monet on luulleet sitä tipsuksi, vaikka se ei sitä ole!

      Poista
  8. Harmaasta säästä huolimatta sun päivä vaikutti aika täydelliseltä ;)

    VastaaPoista
  9. oon kohta selannu kaikki sun postaukset läpi! ai että, tästä tuli ihan ykkös lemppari blogi kyllä! :) yritin etsiä vastausta, mutten löytänyt, millä kameralla kuvaa ja mikä objektiivi? :) ihanan valoisia kuvia, ja asukuvat varsinkin tosi onnistuneita! :)

    VastaaPoista