torstai 21. marraskuuta 2013

INSPIRATION DAY & BLOG AWARDS

Nyt oon mäkin saanut selattua kaikki lauantaiset kuvat lävitse, joten voin vihdoin jakaa omia fiiliksiä ja valokuvia kyseisestä päivästä sekä illasta. Mä olin odottanut tota Indiedaysin järjestämää päivää innolla, sillä pääsin ensimmäistä kertaa ikinä tapaamaan kaikkia kanssabloggaajia. Aamu lähti käyntiin kahvitteluhetkellä ihanaisen Iidan kanssa, jonka jälkeen suunnistettiinkin yhteisvoimin kohti Kiltakellaria, jossa Bloggers Inspiration Day järjestettiin. Siellä riittikin ohjelmaa ja pääsin tutustumaan muutamaan bloggaajaan sekä juttelemaan upean ruotsalaiskaksikon, Angelica Blickin sekä Andreas Wijkin kanssa. Siinä on kyllä kaks niin mahtavaa bloggaajaa - kummatkin ovat todella kilttejä ja ystävällisiä. Oon niin tajuttoman ilonen, että oon saanut tilaisuuden tavata Angelican, mun suosikkibloggaajani!
gaala5
inspiration12
gaala1
A1
inspiration3
gaala4
inspiration11
Parisen tuntia tuolla päivätapahtumassa oltuani suuntasinkin nopeasti kodin kautta Klaus K -hotelliin - nimittäin valmistautumaan Iidan kanssa illalla pidettävään gaalaan. Mekko päälle, hiukset kiharalle, meikkiä naamaan ja eikun Klaus K Livingroomiin tapaamaan muita bloggaajia! Oli kyllä ihan mahtava ilta, ehdottomasti parhaita pitkiin aikoihin - tila oli upea, naposteltavaa ja juotavaa riitti yllinkyllin, paikalla oli toinen toistaan kauniimpia bloggaajia hienoine mekkoineen ja asuineen, musiikkia ja ennen kaikkea uusia tuttavuuksia ja kavereita. Ihan mieletöntä, että oon saanut mahdollisuuden osallistua noinkin kivaan tapahtumaan. Kiitos Indiedaysille ja jokaiselle paikalla olleelle, etenkin meidän tyttöporukalle, joka otti mut avosylin vastaan! Ja suuret onnittelut kaikille palkinnon saaneille bloggaajille!
inspiration8
inspiration1
inspiration7
inspiration5
INSPIRATION16
inspiration14
inspiration4
inspiration2
inspiration6
INSPIRATION15
inspiration13

14 kommenttia:

  1. Voi ei toi kuva missä mä oon xD

    VastaaPoista
  2. harmi ku kaikki kuvat mustavalkosia:( mutta näyttää siltä et oli tosi kiva päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli värillisinä tosi epäselviä ja tyhmiä, joten näin paremmaks et kaikki on mustavalkosia :-(

      Poista
  3. hei kiva ku nää kaikki kuvat on tämmössii mustavalkosii :) I like!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla kans positiivista palautetta näistä :-) Ite tykkään enemmän mustavalkosina, koska värillisinä näytti tosi epäselvältä..

      Poista
  4. Voi kun oot ollu kauniina! :-)
    Musta kans kiva että nää kaikki kuvat oli mustavalkosia, tulee semmonen jännä tunnelma näistä!
    Ja hih, jotenki hassua nähä kuva missä kaikki kolme lempparibloggaajaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ja kiva että tykkäät näistä black&white versioista :-)

      Poista
  5. olet ollut kyllä nättinä tuolla! :) enkä voi kuin vain ihailla näitä kuvia!

    VastaaPoista
  6. Voikun oot ollu nättinä :) Muutenkin kivoja kuvia!

    VastaaPoista