tiistai 26. marraskuuta 2013

BEANIE

Mua väsyttää ihan hirveesti ja silmät lupsahtaa kiinni millä hetkellä hyvänsä, mutta ajattelinpa tulla nopeesti lätkäsemään kuvia tän päiväisestä, hyvin yksinkertaisesta ja tummasta asukokonaisuudesta, jonka tekaisin parissa minuutissa ennen töihin lähtöä. Asu koostui mun tämänhetkisestä luottoneuleesta, tummista vaatteista (eli perusfarkuista ja Bikbokin takista), korollisista nilkkureista, hopeasta kellosta, Fanny Lyckman For Estradeur -malliston clutchista sekä vuosia vanhasta piposta. Synkästä väristä huolimatta mä tykkäsin tosta lookista - vaikkakin oon edelleen sitä mieltä, ettei hatut ja pipot oo mun juttu. Tai sit en oo vaan tottunut, kun en koskaan sellaisia käytä haha. Mitä mieltä te ootte tästä kahden minuutin asusta?

Untitled 4
pipo1
kollaasi1
Untitled 1
pipo2
kollaasi2
Untitled 2
pipo13
Untitled 3
pipo stadium, takki bikbok, pooloneule bikbok, clutch nelly.com, farkut dr. demin, kengät pimkie, kello river island

22 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu!!<3 ootko laihtunu? Näytät tosi hoikalta!! Siis hyvällä vaan, ei että oisit ennenkään yhtään tukeva ollu. Kuhan pisti silmään. :) kuinka pitkä oot ja paljonko suurinpiirtein painat?:) sun blogi on lemppari<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! ♥ En oo kyllä laihtunut, ehkä saanut hiukan niitä "lihaksia" takaisin, kun oon salilla nyt säännöllisesti käynyt! Mä oon tietääkseni 168cm pitkä ja vaa'alla en oo kyllä hetkeen käynyt, mutta yleensä se paino on vedellyt 60 kilon tietämillä :-)

      Poista
  2. Siis ei herranjestas sulle sopii toi pipo!! :D ihan super ihana asukokonaisuus :) oot niin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa yhtää pitää pipoa päässä, se tuntuu niin hassulta :-D Kiitos ihana!

      Poista
  3. Muuten tosi ihana, mut toi kello vois ollla mielummin kultainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hetken mietin kumman värisen kellon laittaisin, sillä takin yksityiskohdat olivat hopeita, kun taas laukun ja kenkien kultaisia :-D

      Poista
  4. Ihana asu kaunokainen! :) Varsinkin toi takki on erityisesti mun mieleen <3

    VastaaPoista
  5. Ihana asu!! :) Mun mielestä sulle sopii pipo tosi hyvin! Itsekin kirjoittelin juuri blogiini pipoista, oon nimittäin hurahtanut niihin ihan täysin tänä syksynä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kunpa mäki hurahtaisin, oon nimittäin monesta blogista nyt kyyläillyt ihania pipoja :-D Kiitos kovasti Netta ♥

      Poista
  6. Toi takki on niin siisti!! ja koko asu muutenkin rennon tyylikäs :)

    VastaaPoista
  7. tosi magee :) tyylikäs ja rento, perfect!

    VastaaPoista
  8. voi vitsi kui kiva ja simppeli asu :--) ja pakko sanoo et sull o mielettömän ihanan väriset silmät!

    VastaaPoista
  9. Hyvältähän toi näyttää! :)

    VastaaPoista