sunnuntai 27. lokakuuta 2013

WEEK 43

Hellurei murmelit! Me kotiuduttiin Sampon kanssa tunti sitten takaisin Helsinkiin ja loppuilta meneekin luultavasti tässä sohvan nurkassa - mulla on nimittäin hiukan voimaton fiilis just nyt. Mennyt viikko kului tavallisten juttujen parissa, eikä sinne instagramiinkaan kyllä tallentunut sen ihmeellisempiä kuvia. Mä kävin töissä (niin vanhassa kuin uudessakin paikassa), vietin kivan viikonlopun siskon kanssa täällä Helsingissä, kävin salilla treenailemassa, kahvittelin useampaan otteeseen, herkuttelin, fiilistelin syksyä ja nautin arjen pienistä iloista. Nyt mä taidan jatkaa telkkarin tapittelua ja siirtyä kohta pehkuihin, ihanaa sunnuntaita kaikille!

week43(1)
1. tää aamu alkoi näillä herkuilla sekä jali ja suklaatehtaalla 2. sateinen lauantaipäivä meni kotosalla veljen ja siskon kanssa 3. perjantaiaamuna valmiina uuteen työpaikkaan! 4. tiistain pieniä iloja, costume ja smoohie
week43(2)
5. salilla tuli vietettyä monen monta tuntia tällä viikolla 6. tää oli kuukaus sitten loppuunmyyty, nyt niitä tuli lisää ja tilasin omani kotiin! 7. perjantain kahvittelua siskon seurassa 8. uudet kynttilät pääs heti käyttöön!
week43(3)
9. mun tapani viettää lauantai: pehmotossut ja karkkia 10. torstaina ehdin käymään äipän luona juoruamassa 11. sen lisäks ehdin ikävöimään meidän dubain matkaa.. 12. raukka joutu heti suihkuun kun tuli meille kylään

10 kommenttia:

  1. Mä luulin et sä treenaat tai jotai mut sit vaa mässyttelet kaikkee???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän mä treenaankin, tai no käyn salilla ja teen yli tunnin mittasia lihaskuntoharjotuksia plus käyn lenkillä pari kertaa viikossa yms - en kuitenkaan tavottele mitään fitnesskilpailijan vartaloa, joten musta on ok myös herkutella ja nautiskella :-) Tää viikko tosin meni aika pipariks (kuten kuvista huomaa), vaikka muuten söinkin tosi terveellisesti. Ens viikolla uusiks ja paremmilla ruokailuilla!

      Poista
  2. toi dubai-kuva on kyl niin mageeeee! ihana fiilis ja muutenki 8-)

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi sulla on :) oon jonkin aikaa lukenut sitä ja tuli mieleen et sä oot 19v, mut sä et käy ikinä (tosi harvoin?) juhlimassa/bilettämässä viikonloppuisin (vaikka sulla oiskin vapaata töistä). Miksi?Mielenkiinnosta vaa kyselen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mä en oo vissiin oikein koskaan ollut kauhee bilettäjä, alkoholikin saa mut usein vaan väsymään :D Lisäks mulla on melkein joka viikonloppu töitä, josta syystä vietän mielummin ne ainoatkin vapaat viikonloput esimerkiks perheen kanssa. Käyn baareissa tai juhlimassa sillon tällön (synttäreinä tms) ja se riittää mulle vallanmainiosti!

      Poista
  4. Hyvä heidi!! Mua ärsyttää ihmiset jotka käy salilla ja on niin kovii treenaa ja ei yhtää karkkia tai mitään herkkuruokia yms. Ja ihan siis nää jutta gustafsbergit sun muut fitness naisetki sanoo ja muistuttaa että kyllä välillä saa herkutella, ei pidä ottaa elämää nii vakavasti =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en halua ottaa treenaamisesta mitään stressiä :-) Musta on kivempi mennä vähän rennommalla fiiliksellä, ei tuu hirveitä omantunnon tuskia jos vahingossa vetäsee suklaapatukan naamariin. Oon niin samalla kannalla sun kanssa, ei tosiaan pidä ottaa elämää niin vakavasti :)

      Poista