torstai 31. lokakuuta 2013

COMFORT

Nyt olis taas korkee aika päivitellä asukuvia tämänkin blogin puolelle. Mulla on ollut viimeisimpien päivien aikana aikamoinen kiire - tänäänkin oon tehnyt 13 tunnin työpäivän, joten luonnollisestikkaan en oo ehtinyt postailemaan tai edes istahtamaan koneelle kunnolla. Tiedossa on kuitenkin vapaa viikonloppu, joten yritän parhaani mukaan tehdä niitä erikoisempia postauksia (esimerkiks Dubain ostoksista toisen osan sekä linkitä blogisi-suosikit), mutta katotaan mihin tän mimmin rahkeet oikein riittää!

Nää kuvat on napsittu viime viikon perjantaina, kun oltiin lähdössä mun pikkusiskoni kanssa kahvittelemaan töiden jälkeen. Mun teki mieli vetää jotain tosi mukavaa ylleni, joten nappasin lemppariksi tulleen pooloneuleen (jonka tilasin viimeviikolla myös toisessa värissä), mustat perusfarkut, lämpöiset Uggit, edellissyksyn takkisuosikin, punaisen huulipunan sekä ruskean pikkulaukkun. Rentoa, lämmintä ja supermukavaa pukeutumista! Onko muuten kehenkään muuhun iskenyt nyt syksyn aikana jokin valtava mukavuudenhaluisuus pukeutumisessa, tai no oikeastaan vähän kaikessa?
A2
fence3
A5
A1
fence2
A4A3
fence4
takki cubus, laukku forever21, farkut zara, kengät ugg australia, neule ginatricot

25 kommenttia:

  1. Noi Uggit on kyl niiin ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä! Nyt vaan tosi vähän pääsee käyttämään, kun melkein kokoajan sataa vettä :-(

      Poista
  2. Ihan mielettömän ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  3. mukavuudenhaluisuus on todellakin iskenyt! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin! Hullusti vaan isoja paitoja ja löysiä housuja ♥

      Poista
  4. Aivan ihanat noi Uggit! <3

    http://essieerika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. toi laukku on vain niin ihana! :)

    VastaaPoista
  6. Tuo laukku on niin kiva! oot älyttömän kaunis :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ihana tunnelma näissä kuvissa. Onpa tuo laukku tosiaan söpö. <3

    gold-script.blogspot.fi


    VastaaPoista
  8. Oot kyllä niin upeus! :-)

    Saattaa nyt vähän tulla puskista tää kysymys, mutta tykkäätkö sun pisamista? Mä nimittäin tunnen montakin pisamanaamaista henkilöä, jotka suorastaa vihaa niitä ja tekee kaikkensa jotta sais ne puuterilla ja meikkivoiteella peitettyä ees vähän :-D Mua sitten taas ärsyttää kamalasti ku vaikka mullaki pisamia ihan mukavasti tulee, ni ne sitte häviää heti kesän päätyttyä ja tekisin kyllä mitä vaa jotta mulla ois pisamainen naama, haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos sulle Tuuli :-)

      Mä itseasiassa tykkään mun pisamista, ne on aina olleet osa mua ja mun persoonallisuutta, enkä varmaan tuntis itteäni niin "Heidiks" ilman niitä! :) Kai meitä ihmisiä on sitten moneen junaan, koska mäkin tiedän pisamia inhoovia ja vastaavasti myös rakastavia tyyppejä! Ja tosiaan, itelläkin kyllä hälvenee hiukan talvea kohti mentäessä, mutta kevään alkaessa ne taas valtaa mun nassun, kyynärpäät, sormet, polvet ja kaikki :-D

      Poista
  9. toi huulipuna sopii sulle tosihyvin! :-)

    VastaaPoista
  10. Vau miten kaunis oot! Sulla on ihana blogi! :)

    http://www.weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Sun uggit on aivan upeat! Niissä on kivaa (ehkä) inkkarihenkeä. :) Kiitos blogistasi muutenkin, tykkään!

    VastaaPoista