torstai 24. lokakuuta 2013

BLACK COAT

Ja täältä pesee muutamia asukuvia viime torstailta, kun käytiin mun pikkusiskon kanssa kauppakeskus Kaaren avajaisissa. Mä olin jo pidemmän aikaa silmäillyt kaupoissa erilaisia villakangas- ja villasekoitetakkeja, kuitenkaan yhtäkään mieleistä löytämättä. Kaareen avautui monien muiden liikkeiden lisäksi myös aivan uusi BikBok, jossa koko valikoima oli loppuviikon -30% alennuksessa - ainakin mun mielestä tää oli ihan loistava tilaisuus hankkia jotain kivaa vaatekaappiin! Pitkän ja ahdistavan puljussa pyörimisen jälkeen sovitukseen lähti alla näkyvä, musta villasekoitetakki, jonka vein sopuhinnalla mun mukanani kotiin. Nyt mulla on vihdoin takki tänne Suomen vaikeeseen syksyyn, kun nahkatakilla on liian kylmä ja untuvatakilla liian kuuma! Mitä mieltä te ootte tosta nahkahihaisesta yksilöstä?

Untitled 2
kirkolla5
U27
Untitled 1
kirkolla6
Untitled 3
kirkolla4
takki bikbok, farkut zara, laukku nelly, kengät dinsko, kaulahuivi cubus, sormukset h&m, paita forever21

25 kommenttia:

  1. siis toi kaulauhuivi!! onkohan noita enää missää ku oon koittanu etsiskellä...:-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa yhtään sanoa, ite ostin omani joskus elokuussa :-(

      Poista
    2. Seppälässä on samantapasia:)

      Poista
  2. Ohhh! Upee takki ja upee sinä <3 pus

    VastaaPoista
  3. Ihana takki!! :)

    http://sannamarian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mulla on toi sama takki, mut harmaa mustana ;) Tosi ihana!

    VastaaPoista
  5. miks katot niin usein maahan ku poseeraat :D hahah mut upee takki!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska musta se on luontevampaa kuin väkisin hymyily :-)

      Poista
  6. Hullun kiva takki! tommonen ois täydellinen omaanki vaatekaappiin :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kyllä menee melkein minkä vaan vaatteen kanssa :-)

      Poista
  7. Katse kiinnittyi heti tuohon Cubuksen huiviin :) upea :)

    VastaaPoista
  8. On kyllä upee takki! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  9. Ihana takki!:) -sofia

    VastaaPoista