perjantai 27. syyskuuta 2013

UGG AUSTRALIA

Iltoja ihanat! Mä ajattelin nopeasti ennen nukkumaanmenoani tulla jakamaan muutamat asukuvat toissapäivältä, jolloin otin mun uutukaiset Uggini virallisesti käyttöön. Mä oon ihan korviani myöten rakastunut noihin - aivan täydelliset tulevaa talvea ja kovia pakkasia ajatellen! Uggien lisäksi mun päälleni eksyi Dubaista kotiutettu karvaliivi (jollaista kerroinkin kaipaavani tässä postauksessa), vaalea suuri neule, suosikkifarkut sekä Forever21stä hankittu pikkulaukku. Mitä mieltä siellä ollaan tästä asusta?

Vaihtelun vuoksi otettiin pitkästä aikaa kuvia muutenkin kuin seisten, kuten joku ehkä huomaakin. Mitä te tykkäätte asupostauksista, joissa esimerkiksi istun seisomisen sijasta? Mun mielestä vaihtelu virkistää, mutta kysynpä nyt vielä teidän lukijoiden mielipiteitä!
PORTAILLA12
Untitled
Untitled 3
PORTAILLA11
Untitled 4
Untitled 2
PORTAILLA1
kengät ugg australia, farkut h&m, neule ginatricot, karvaliivi pimkie, laukku forever21

35 kommenttia:

  1. ihanat! ja voi vitst miten söpö laukku <3

    VastaaPoista
  2. ou mai gaaaad noi uggit on jotain ihan täydellisyyyttä!! <3

    VastaaPoista
  3. sulla on aivan upeet silmät.. :) wow!

    VastaaPoista
  4. muistatko yhtään paljon noi uggit oli siellä? :) harmittaa kun iskä oli jonkun aikaa sitten nykissä eikä tuonut mulle tollasia, vaikka pyysin, sillä sen mielestä ne on rumat ja luuli, et vitsailin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun muistaakseni noilla oli hintaa jotain päälle 160 euroa, mutta en nyt oo aivan varma - pitänee tarkistaa vielä kuitista :-D Ja voi hitsi, kävipä huono tuuri! :(

      Poista
  5. Ihanat kengät! :)

    http://sannamarian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Voi vitsi noi Uggit on super söpöt ja niin lämpösen näköiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ne onkin superlämpimät, pakkasia odotellessa :)

      Poista
  7. oooh noi on niin ihanat noi uggit! :) varo loskaa ja vesisateita ettei mee piloille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä varon! Pidän ne visusti sisätiloissa märkinä ilmoina :-)

      Poista
  8. Voivoi nyt iski lievästi sanottuna kateus!! :D ihanaa että sait vihdoinkin uggisi, vielä omia odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän mä tässä reilut kolme vuotta oon Uggeja toivonut haha :-) Toivottavasti säkin saat omasi pian!

      Poista
  9. itekin raaskin viime talvena ostaa aidot uggit ja ne on kyllä ihanan lämpöset pakkasilla :) upeita kuvia jälleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon! Ite täällä kans oottelen innolla pakkasia :-D Kiitokset! :)

      Poista
  10. noi uggit on niin suloset! mun mielestä nää istuma kuvat tuo kivaa vaihtelua! :) voithan sä laittaa vaikka sekaisin kummanlaisiaki kuvia? eli istuma ja sit seisten otettuja kuvia samassa postauksessa :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää ottaa ens kerralla kumpiakin kuvia, sittenpähä on vaihtelua :-)

      Poista
  11. Tota liivii ei ees huomaa sun asusta piti kauan kattoo mikä ihmeen karvaliivi haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei huomaakaan :-( Pitää ottaa parempia kuvia tosta, se on nimittäin tosi sulonen ♥

      Poista
  12. Ootpa nätti voi vitsi! :-) Ja noi uggit, iih! Itella on semmoset vähän matalammat, jotka ostin viime vuonna Stockkan hulluilta päiviltä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuri kiitos Laura :-) Mäkin meinasin ensin, että ootan josko hulluilla päivillä olisi, mutta sit tuli niin hyvä tilaisuus saada ne halvemmalla - ja vielä sen malliset, mistä mä oon unelmoinutkin!

      Poista
  13. Kivoja nää kuvat on ja UGGit on ihanat :-)

    VastaaPoista
  14. Älä säikähä jos noissa uggeissa alkaa nuo reunat "käpristymään" ulospäin siis kääntymään silleen!niin käy melkein jokaisissa tuon mallisissa!pikku vinkkinä vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti eivät kauheesti käpristy, en haluu niistä sellasia lörppöjä :-(

      Poista
  15. paljonko noi uggit suunnilleen makso siellä? :) oon haaveillu nimittäin uggeista jo monta vuotta ja nyt mun kaveri on lähössä jouluna dubaihin niin voisin kysäistä siltä jos se viittis tuoda mulle uggit :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ihan satavarma oo, sillä maksoin ne dirhameina, mutta hiukan päälle 160 euroa jos en ihan väärin muista - pitää tarkistaa kuitista :-) Ne oli siellä kyllä halvemmat kuin täällä!

      Poista
  16. unohtu tosta edellisestä kommentista, että millaset koot noissa on? luin jostain että on aika reiluja kokoja eli pitäis ostaa joko just oma koko tai vähän pienempi kuin normaalisti. miten sulla meni, ostitko esim. koota pienemmät? ja hei venyykö käytössä :) kiitti jos viiitit auttaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun jalka on aika tarkalleen tasan 38, ja kaikki mun kenkäni ovat sitä kokoa. Musta noi eivät olleet mitenkään reilun kokoiset, enemmänkin naftit - mulla ei esimerkiks mee villasukka noihin omiini :-) Otin kokoa 38 ja ne ovat ainakin tällä hetkellä ihan sopivat! Oon pitänyt noita niin vähän aikaa, etten osaa tosta venymisestä mitään :(

      Poista