torstai 26. syyskuuta 2013

DUBAI SHOPPINGS PART 1.

Maailman suurimman ostoskeskuksen lisäksi Dubaissa oli todella hyvät shoppailumahdollisuudet, joten voitte varmaan arvatakkin etten todellakaan lähtenyt Suomeen tyhjin käsin. Mä olin säästänyt tota reissua varten todella kauan ja painanut duunia monia viikkoja putkeen ilman vapaapäiviä - odotus ja vaiva kuitenkin palkittiin, kun palasin kotiin räjähtämäisillään olevan matkalaukun kanssa. Tässä olisi mun ostosteni ensimmäinen puolisko, jossa näkyy kaikki asusteet ja meikit. Mä olisin muuten kuvannut kaikki shoppailut saman syssyyn, mutta Dubain kostean ilman takia meidän vaatteet haisee ihan ummehtuneilta ja tällä hetkellä jonottavat vuoroaan pesukoneeseen. Kuvailen loput ostokset heti kun vain mahdollista, stay tuned!

Untitled 1
Victoria's Secretillä tuli käytyä monen monta kertaa, enkä kertaakaan lähtenyt ulos ilman pinkkiraidallista kauppakassia. Mukaan tarttui mm. pari mieletöntä tuoksua sekä ihania kosteusvoiteita!
shoppings3
Siinä mun "Wanties from Dubai"-postauksessa näkyikin hopeinen kello, jota oon halunnut viime talvesta lähtien. Mä en edes sen kummemmin etsinyt kelloa ton matkan aikana, mutta sattumalta löysin River Islandilta ton täydellisyyden - vielä kun saisin lyhennettyä ketjua, niin saisin ton vihdoin ranteeseeni!
Un2
Sitten mun koko matkani paras ostos - ihan aidot Uggit! Mä oon himoinnut aitoja jo ties kuinka monta vuotta, mutten oo koskaan raaskinut ostaa niitä. Dubaissa, Dubai Mallin Level Shoe District-nimisellä kenkäosastolla nää kyseiset popot olivat kuitenkin melkein kolmanneksen halvemmat kuin yhdessäkään nettipuljussa, mistä oon noita söpöläisiä etsinyt!
shoppings1
Victoria's Secretiltä lähti niiden tuoksujen ja voiteiden lisäksi myös läjäpäin alusvaatteita! Siellä oli niin valtava ja uskomaton alusvaatevalikoima, että pyörin liikkessä ensimmäisellä kerralla varmaan reilun puolitoista tuntia vain ihmetellen noita ihanuuksia - valinnanvaikeus oli todella suuri!
Un5
Löysin myös muutamia uusia koruja - nämä kaunokaiset ovat Forever21stä. Oikealla puolella Sephoran mineraalipuuteri, jonka ostin kun edellinen hajosi vessan lattialle tuhannen pärstäleiksi..
shoppings19
Hennesillä oli koko viikon kampanja "Osta kolme, maksa kaksi" - voittekin varmaan arvata, että me todellakin käytettiin tota tarjousta hyväksi. Mä olin jo aikaisemmin Suomessa katsellut H&Mn sivuilta maihareita, ja noita sovitettuani mun oli vain pakko saada ne! Noi näyttää niin kivalta jalassa, oh!
Untitled 3
Pimkie-nimisestä vaatekaupasta löytyi ihanaisen karvaliivin lisäksi todella kivat, korolliset syyskengät! Toi kauppa osottautui muutenkin yhdeksi lemppariksi, siellä oli hurjasti muntyylisiä vaatteita.
shoppings9
Ja lisää VS juttuja - pirteä kirkkaanpinkki meikkipussukka, johon mahtuu arkimeikkien lisäksi myös esimerkiksi hajuvesi tai kasvovoide. Edellinen pussi sanoikin sopivasti sopimuksensa irti pari viikkoa sitten..
Un3
Myös siis Sephoralla sain vietettyä helposti reilun tunnin, kun seikkailin pitkin hyllyvälejä ja tutkiskelin erilaisia meikkejä ja tuoksuja. Mun matkaani lähti yläpuolella olevan puuterin lisäksi myös kirkkaanpunainen huulipuna, kirkkaanpunainen kynsilakka sekä huulirasva, jonka oon todennut näinkin lyhyessä ajassa todella hyväksi - se kosteuttaa, antaa hiukan väriä ja hoitaa huulia tosi hyvin!
shoppings2
Sen Hennesin kamppiksen ansiosta mun mukaani lähti maihareiden, laukun, pyjaman sekä muutaman neuleen lisäksi myös noi älysöpöt leokuvioiset iPhone kuoret.
Untitled 2
Ja sitten toinen koko matkan paras ostos - Hunterin mustat kumisaappaat! Joo tiedän, näiden villitys meni vissiin ohi jo keväällä, kun jokatoisella tytöllä oli tälläiset, mutta mä oon tykästynyt näihin vasta kuluneen kesän aikana ja meinannut klikata ne netistä kotiin jo monta kertaa. Dubai Mallin Level Shoe Districtissä nämäkin olivat paljon halvemmat kuin nettikaupoissa, joten en voinut vastustaa kiusausta!
Un
Vasemmalla puolella näkyy mun uusi lempparilaukku Forever21stä. Toi taisikin roikkua koko lomaviikon mun mukanani Dubaissa, tarpeeksi pieni ja todella kivan värinen! Oikealla puolella Hennesiltä kotiutettu ajaton musta laukku, jollaista oon kaivannut jo hetken.
shoppings20
Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä mun suloiset, lohenpunaiset Havaianaksen läpsyttimet! Nää ostin sieltä Itämaiden&Euroopan suurimmasta vesipuistosta, sillä siellä ei yksinkertaisesti voinut kävellä ilman kenkiä - kivilaatat olivat niin kuumia, että varpaat kärventyivät!

25 kommenttia:

  1. voih miten kateudesta vihreänä katon näitä sun ostoksia! ihania löytöjä oot tehnyt ja monta sellaista juttua, mitä mäkin oon himoinnut! :) oih ja voih :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietäsitpä miten tein duunia näiden eteen haha :-D

      Poista
  2. Ihan parhaita ostoksia! :) oon kade... victorias secretin alusvaatteet on supermukavia päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi VSn alusvaatteet yllättivät kyllä tosi positiivisesti :-) Myyjät olivat huippuja kun mittasivat mut ja sain just oikean kokoisia alusvaatteita!

      Poista
  3. Toi sephora unique pink huulirasva on mun rakkaus! Ostan sitä aina kun käyn kyseisessä liikkeessä, Se on täydellistä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi mietin eilen pitkään, että mikä ton huulirasvan nimi olikaan! Nyt muistan, kiitos sun :-) Se on kyllä superhyvää!

      Poista
  4. Noi tolppakorot vois löytää tiensä munkin kaappiin :)))

    VastaaPoista
  5. Eikä! Mäkin hauan Victoria's Secrettiin shoppailemaan yhyyy :-( Ihania ostoksia, etenkin noi UGGit on kyllä ihan huiput!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluisin takas Victoria's Secretille shoppailemaan, oh ihana liike! Hih, Uggit vei mun sydämmen mukanaan :-)

      Poista
  6. ooo kivoja juttuja! mulla on noi samat hennesin maiharit, tosi hyvänä pysyneet vaik ostin vuos sitte :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi maiharit yllätti, tosi hyvät nimittäin jalassa - toivottavasti kestävät mullakin pitkään :)

      Poista
  7. Tosi sun näkösiä juttuja oot löytäny, mutta mun on pakko ihmetellä miten sait ne kaikki kuljetettua Suomeen ? :D
    Nyt tuli kyllä kova shoppailukuume, varsinkin tuo Victoria's Secret on pakko päästä joskus kokemaan, missähän mahtaa olla lähin? :P
    Karita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli yks ihan järjettömän iso matkalaukku matkassa, sinne mahtui vaikka kuinka paljon :-D Sitten vaan elmukelmua ympärille ettei poksahtanut auki haha.. Mä en osaa sanoa noista VSn liikkeistä yhtään, sillä en oo ite kun tuolla Dubaissa kyseisessä kaupassa käynyt :) Veikkaisinpa että jossain Köpiksessä ehkä!

      Poista
  8. oNko hennes siis h&m vai mitä ihmettä sä oikee selostat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on H&M, toi Hennes on vaan lyhenne oikeasta nimestä Hennes&Mauritz.

      Poista
  9. oi että, oon nyt älyttömän kateellinen näistä ihanuuksista!:-D

    VastaaPoista
  10. Siis tekee niin pahaa kattoo näit sun Dubaikuvia ku ite olin just vuos sitte siellä ja on jo hirveen kova ikävä takasin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon! Toi oli kyllä nimittäin huikea kaupunki :-)

      Poista
  11. Oi aivan ihania ostoksia! Nyt tekisi itsekin mieli päästä shoppailemaan (ja auringon alle!) ihan kunnolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah :-) Aurinkoa mäkin kaipaan tällä hetkellä!

      Poista
  12. Noi hunterit on kyllä ihan huippu ostos! Itsellä on semmoset kiiltävä pintaset ja tekis niiin mieli ostaa myös mattamustat, kiiltäviä tulee aika vähän piettyä :(

    VastaaPoista