keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

MEMORIES FROM LAST SUMMER

Lämpimät ilmat ja kirkas taivas aurinkoineen saa väkisinkin kesäisen fiiliksen. Mun viime kesä oli ihan mieletön. Rannoista nauttimista, paljon jäätelöä, ihania ihmisiä, liikaa grilliruokaa, rusketus, suloisia kesävaatteita, viikko Tallinnassa, saunasta järveen juoksentelua, mökkielämää, fiilistelä Helsingin yössä, roadtrippejä, kalastusta keskellä järvee, nukahtamisia veneeseen, hengailua isolla porukalla, yöllisiä kävelyreissuja, tallipäiviä, sadepäiviä leffoja katsellessa, rentoilua kotikotona, katolla istuskelua, pitkiä iltalenkkejä napit korvilla, uusiin ihmisiin tutustumista, kylmiä juomia, jokavuotinen reissu Linnanmäellä, juhlimista aamuviiteen asti, nukkumista pelkissä lakanoissa, mansikoiden ja herneiden mussutusta, tandem-pyörällä ajelua, tärkeitä hetkiä ja parhaita muistoja. Ens kesänä aion ikuistaa monia hetkiä, sen lupaan.

kesä5
kesä2
kesä13
kesä17
kesä20
kesä24
kesä23
kesä21
kesä19
kesä11
kesä4
kesä6
kesä26
kesä22
kesä18
öäö2
kesä16
kesä15
kesä12
kesä25
kesä9
kesä10
öäö
öäö1
öäö3

33 kommenttia:

  1. Voi että, ihanan tunnelmallisia kuvia! ♥

    VastaaPoista
  2. sulla on niin ihanat silmät! :)

    VastaaPoista
  3. Oon niin kade sun pisamista! Oon aina halunnu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla itelläkin on varmaan suakin enemmän pisamia, ja oon sitä mieltä että ei kannata olla kateellinen! Ne on tuonu paljon vaivaa ja harmia:-D mutta sulle heidi ne kyllä sopii!:)

      Poista
    2. hui miten paljon sulla sitten on! :-D musta tuntuu kesäsin et oon pelkkää pisamaa naamasta ja käsistä! mä kyllä tykkään niistä, en tunne itteäni heidiks ilman pisamia :)

      Poista
  4. heidi oot niin kaunis ja sun pisamat on ihanat! ihanaa kesän oottelua sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha minä ja mun pisamat.. :-D kiitos samoin mette! ♥

      Poista
  5. niin ihania kuvia !! :) ja oi vitsi tuli oikein hymy huulille ku kattoo kuin positiivinen tää blogi on ja kuinka onnelliselta vaikutat ! oot super kaunis ja ihanan positiivinen. pidä sun ihanasta poikaystävästäs kii ja sun ihanasta perheestä mikä sulla on. mulla hieman rikki perhe mutta hyvä kun sulla noinkin hyvin.. kaikkea hyvää sulle ihana heidi :-) jään ehdottomasti seurailemaan näin anonyymisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitoksia, ihana kuulla että tää on mielestäs positiivinen :-) ja mä tuun pitämään mun poikaystävästä ja perheestä kiinni, ne ei karkaa mihinkään ♥ kaikkea hyvää myös sulle salamyhkäinen V! :)

      Poista
  6. Näyttää olevan noissa ratsastus kuvissa ryhti hieman hukassa ;) ihania kuvia, mutta osa näistä on jo julkaistu täällää blogissasi jo 3 kertaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kummatkin kuvat ovat hiukan "tilanteesta", normaalisti on kyllä ryhti kunnossa ja selkä suorassa :-) yritin valikoida koneelta joukkoon muitakin, valitan ettei tota kuvasaldoo viime kesältä oo ihan huisisti.

      Poista
  7. piti vielä erikseen kommentoida;) mun mielestä näissä kuvissa näkyy oikeesti onnellisuus ja sellanen elämän ilo!:) vaikka osa kuvista on toki näkyny pari kertaa jo, nii mä ainakin tykkään niistä niin paljon ettei se haittaa!:D mutta hyvää kesän odotusta! kohta se on jo täällä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kesäsin mä oonkin onnellisimmilani (jos toi on sana) :-) ihana kuulla, että kuvat miellyttävät! hyvää kesän odotusta sullekkin! :)

      Poista
  8. Ihania kesämuistoja. Samanlaisia löytyy minunkin kesämuistoistani, ihana kesä :)

    VastaaPoista
  9. Oot upea! niin kaunis kuva tuo viimeinen :-)

    VastaaPoista
  10. Tosi ihana postaus, tuli kyllä niin kesäfiilis! :)

    VastaaPoista
  11. toi vipa kuva vetää iha sanattomaksi. JA SUN PISAMAT !!!

    VastaaPoista
  12. Eikäää, ihan törkeen ihania kuvia :-) Jäin ihan tuijottelemaan pitkäksi aikaa, toi vika on varsinkin ihan mahtava! Ja noi sun pisamat, voi että! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että sun kanssa pauliina, suuren suuri kiitos ♥

      Poista
  13. oot nii upee!!!!! en tajuu, oot iha törkeen kaunis! tommonen tosihyvällätavalla persoonallisen näkönen. wouuuuuu ihailen sua. vaikutat muutenki nii symppikseltä ja onnelliselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meen sanattomaks teijän kanssanne ♥ tosi iso kiitos! :-)

      Poista