torstai 25. huhtikuuta 2013

I AM A DREAMER

Mulla on tapana istuskella sängyllä tai lattialla, antaen musiikin pyöriä hiljaa taustalla ja haaveilla omista jutuistani. Tälläkin hetkellä istun mun kukallisessa sängyssäni, koneelta kuuluu Elokuun Avautuu, mulla on teekuppi sylissä ja uneksin tulevaisuudesta. Koulut loppuu kuukauden päästä, me muutetaan Sampon kanssa Helsinkiin ja mulla alkaa välivuosi. Mua jännittää, mutta mulla silti hyvä fiilis kaikesta tulevasta. Pääsen vihdoin omilleni, josta oon jo pidemmän aikaa unelmoinut - vieläpä haluamaani kaupunkiin. Mä aion heti kesän alussa alkaa haalimaan rahaa matkaa varten, haluun toteuttaa mun suurimman haaveen ja päästä käymään New Yorkissa. Olis myös mieletöntä uida kirkkaan sinisessä meressä, shoppailla isoissa kaupungeissa, päästä Coldplayn keikalle ja mikä tärkeintä - elää onnellisena. Haluun tehä elämästä ikimuistosta, jotta voin vanhempana rouvana muistella miten ihanaa mun elämä on ollut! Onko täällä muita haaveilijoita, mistä te uneksitte ja mitä teidän unelmiinne kuuluu?

smokey10
smokey8
smokey6
smokey7
smokey5
smokey9
smokey11
jos joku ihmettelee mun tummia meikkejä, ne on koulussa tehdyt - harjoiteltiin erilaisia ilta & päivämeikkejä keskiviikkona.

61 kommenttia:

  1. ahh, Rakastan sua!!!! <3<3

    VastaaPoista
  2. aivan ihana toi eka kuva! :) mun mielestä kuitenkin vähän liian tummat meikit sulle, luonnollisempi käy paremmin :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ite tykkäsin noista meikeistä ihan älyttömästi :-) nää kuvat hiukan hämää, luonnossa ne näytti erilaisilta! kiitos kuitenkin ♥

      Poista
  3. upeet meikit :)! sulle sopii tosi hyvin tummat silmämeikit!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :-) mulla ei oo koskaan ollut kunnon tummaa silmämeikkiä, yllätyin itekkin miten hyvin oikeestaan sopiin!

      Poista
  4. Oii kuullostaa niin kivalta! Mä oon alkanu haaveileen jo ihan hirveesti mun ja nicon muutosta nyt kesällä Tampereelle, en malta odottaaettä pääsee sisustaan omaa kotia :) toivottavasti töiden kanssa tärppäis että pääsis johonkin töihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai tekin muutatte :-) ihana kuulla, ite oon niin innoissani meijän muutosta! töiden haku tuntuu olevan vaikeeta, oon tosi ilonen että mun ei tarvii ettiä - ainakaan nyt :)

      Poista
  5. näytät tosi vanhalt näis :D ..

    VastaaPoista
  6. voi miten ihana postaus, sä oot huipp!! <3

    VastaaPoista
  7. oi tuo viides kuva on jotenki tosi ihana!

    VastaaPoista
  8. Kivoja kuvia, sulla. Mä pääsen ehkä myös nykiin parin vuoden päästä, mut en shopaa, vaik sekin olisi ihan kivaa, vaan kisaamaan. ^ ^
    Sä muuten sait mutkin innostumaan liikkumaan enemmän, yhden postauksen myötä. Kiitos siitä.
    P.s Mun haaveet on mm. Saada kolmannen kerran, näkövammaisten suomenmestaruuden, päästä issikka valelukselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi että, toi kisaaminenkin kuulostaa ihan huipulta :-) ja tosi kiva kuulla, että mun postaus on auttanut sen suhteen - suuri kiitos!

      Poista
  9. Niin ihana postaus ja sinä! ♥ Välillä on vaan niin kiva pysähtyä haaveileen ja miettii mitä kaikkee sitä elämäs haluaa ja täytyykin tehdä. Mä haluan vanhana istuu kiikustuolissa onnellisena siitä, mitä kaikkea oon elämässäni saanut kokea. :-) Yritän tehdä tästä kesästä ikimuistoisen, niinku varmasti jokasesta muustakin kesästä.. Itellä on säästössä jo aika paljon rahaa, odottelen et siellä on tarpeeks ja suunnataan parhaan kaverin kanssa jonnekkin kauas, ja annetaan mennä täysillä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanainen ♥ mä rakastan haaveilua, siitä tulee aina yhtä innostunut ja onnellinen fiilis! tosiaan olis ihana päästä toteuttamaan kaikkia haaveita, sit sitä voi istua siellä kiikkustuolissa ja miettiä menneitä :-) sun pläänit kuulostaa mahtavalta!

      Poista
  10. kuinka vanha oot? :)

    VastaaPoista
  11. tosi hyvä toi ensimmäin kuva♥ Musta sulle sopii paremmin luonnollisempi meikki(-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :-) haha aion kyllä pysytellä luonnollisessa, tää oli kokeilua :)

      Poista
  12. yrität olla liikaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saankohan tähän jotain perusteluja? :-D

      Poista
  13. oot iha älyttömän kaunis noissa kuvissa! mullakin on tapana unelmoida kaikesta tulevasta, tällähetkellä pyörii päässä mitä tekisi kun lukio, ja yhtenä vaihtoehtona on au pairiksi lähtö amerikkaan josta oon haaveillu jo vähän aikaa! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia :-) au pairiksi lähtö kuulostaa ihan huikeelta, ite oon sellanen jänishousu, etten yksin uskalla maailmalle lähteä.. :( kannatan sun ideaa ♥

      Poista
  14. sun postauksista välittyy aina niin hyvä mieli tänne ruudun toisellekkin puolelle, kaunokainen! ♥

    VastaaPoista
  15. oo ooou ihana huulipuna !!! haluun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munkin on varmaan pakko hankkia omaksi tollanen pinkihtävä :-D

      Poista
  16. Vau! Meinasin jo kysyy että miten tuo meikki on tehty mutta koulussa ootte sitten väsäillyt ja tuskin muistat :D ihana postaus <3 oot niin ihana kaunotar <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo siis itse tehnyt tätä, vaan mun ihana luokkalaiseni :-) muistaakseni levitettiin mustaa väriä koko luomelle, mistä lähdettiin häviyttelemään sitä ylemmäs. kulmaluulle ja lopuksi myös koko luomelle lisättiin helmiäisenvalkoista luomaria, joka toi kivaa hohdetta ja 3uloisuutta koko silmämeikkiin :) mustakimalteisella kajaalilla rajaukset ylös, mustalla kajaalilla alas sisäpuolelle, sekä tummalla luomivärillä alaluomelle, jotta saatiin ylä & alapuoli yhdistymään! ainakin jotain ton suuntasta :-)

      Poista
  17. tosi ihana teksti tässä postauksessa! :)

    VastaaPoista
  18. Täällä ilmoittautuu heti toinen haaveilija! :-D & sulle käy muuten ihan hurjan hyvin noi tummat silmämeikit! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D hauskinta on tajuta, että siihen haaveiluun on saattanut kulua vaikka kuinka paljon aikaa! kiitos :)

      Poista
  19. Hihii onnee nyt jo muutosta ;-) ! Mekin muutetaan mun poikaystävän kanssa Helsinkiin heinäkuussa tai kesäkuun lopussa. Jännittää eniten, että saanko koulupaikkaa oikiksesta tai amk:ista. Myös se jännittää kun poikaystävä lähtee heinäkuussa armeijaan niin jään ihan yksin kämppään nyyh. :-D Toivottavasti törmäillään uudessa kotikaupungissa sitten! ;-) Olis kauheen kiva joskus käydä sun kanssa kahvilla tms. Haha olipa awkward mut vaikutat nii mukavalta tyypiltä :-) Eli YHTEENVETONA: haaveilua täälläkin. Olisipa jo kesä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos, oon ihan törkeen ilonen että päästään vihdoin asumaan kaksistaan :-) teillä onkin muutto samoihin aikoihin kun meillä, mekin muutetaan kesäkuum loppupuolella! mihin päin helsinkiä ootte muuttamassa? :) ja haha, sähän oot ihan mun kohtalontoveri, mäkin jään nimittäin yksin kun Sampo lähtee 2014 tammikuussa inttiin, oiivoi.

      voi vitsit, tosi ihanasti sanottu eikä ollenkaan awkward! olis kiva törmätä ja tutustuu uusiin ihmisiin :-) kiitos kovasti laura! :)

      Poista
    2. No voi kiva :-) voiei, ollaan sit inttileskiä, mutta ehkä selvitään ;-) ! Me ajateltii muuttaa varmaan siihen keskustaa kallio - töölö akselille. :-) Minnes te ? :)

      Poista
    3. arvaa mitä! meillä on asunto kalliosta, hyvä sattuma :-D kunhan kyseinen asunto vaan vapautuu niin me muutetaan, olispa jo kesä :)

      Poista
  20. ihana postaus!!<3 mä rakastan kans haaveilemista. Ja sen avulla yksin ollessa ei ole ikinä tylsää, kun voi vaipua omiin ajatuksiin. voi liidellä pilvien päällä, nähdä maailmaa, saada ihanan rakkaustarinan, löytää uusia ystäviä ja varsinkin olla onnellinen!!;) Parasta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kylläpäs heitit piristävän kommentin :-) haaveilu on musta niin vapauttavaa, ja vaikka sulla olis kuinka huono päivä takana, siitä tulee parempi mieli! :)

      Poista
  21. ihana postaus! oot nii optimistinen ja tollane onnelline ja ähD: ja mun elämäst ei oikee oo mitää kivaa sanottavaa: koulua, koulua, koulua, ja sit ku on viikonloppu ni juon vaa pään täytee ja sit onki taas maanantai.. en oikee tiä mitä haluun tehä tulevaisuudessa ja kaikki vaa junnaa paikallaa ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään ole aina yhtä onnellinen tai optimistinen, mutta menneiden vuosien aikana oon oppinut, että pitää yrittää elää positiivisemmin :-) on munkin elämä koulua ja töitä, mutta oon oppinut iloitsemaan kaikista pienistä asioista - ihan arkipäivisistäkin! pää pystyyn, kyllä se siitä :)

      Poista
  22. Ei vitsi kun sulla on upea asenne!:) Ihanaa huulipunaa:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  23. toi tumma silmämeikkihän toimii tosi hyvin sulla ! :-)
    oot vaan niin nätti ja mahtava asenne!
    J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! mulla ei oo aikasemmin ollut :-)

      Poista
  24. Wow miten upeat silmät ja meikki! :)

    VastaaPoista
  25. WAU! Siis en voi sanoa muuta, varsinki toi yks lähikuva!

    VastaaPoista
  26. Oikeesti,oot ihan liian täydellinen! :) Oot ihan liian kaunis! :3 On ihana tulla joka päivä lukemaan sun postauksia,koska sun postaukset on niin piristäviä,aina tulee hyvä mieli! :) Sun kuvat on tosi hyvänlaatusia ja postaat melkein joka päivä,joka on tosi kiva juttu :) Jatka olemista samanlaisena kun oot,oot nimittäin ihana ainakin tän blogin perusteella <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, tuun aina yhtä iloseks tälläsistä kommenteista - kiitos :-) pyrin postailemaan niin usein kun mahdollista, joskus vaan ei tuu mitään inspistä mistä väsäisin jotain. kiitos aivan kamalasti ihanainen ♥

      Poista
  27. hei tosi hienosti tehdyt meikit on ! mut oon kyl henkilökohtasesti sitä mieltä et just sulle käy paremmin luonnollisemmat meikit kun sitte vahvemmat. hienoja kuvia silti ! :)

    VastaaPoista