keskiviikko 31. lokakuuta 2012

WHEN THE SUN GOES DOWN

Kello on 16.30 ja aurinko on jo laskenut, miks tää pimeys tuli näin nopeesti. Mä heräisin mielummin pimeessä ja nauttisin päivällä valosta, mutta ei.. No kaikkea ei voi aina valita, kai tähänkin tottuu. Se on vaan ihan hirvee tunne, kun herää aamulla seiskan aikoihin ja on pimeetä, ja kun pääset viideltä koulusta, on jälleen säkkipimeetä. Mä kaipaan kesän valoisia iltoja. Tänään päästiin kuitenkin siskon kanssa nappaamaan muutamat kuvat ennen synkkää aikaa, oon ilonen! Kuvissa muuten vilkkuu se eilisessä postauksessa puhuttu takki, jonka halusin teille esitellä, there it is.









18 kommenttia:

  1. Oot toosi kaunis <3 Sun tää uus banneri on tosi kiva, mut näytät toss kuvass vähä silt ku sull olis joku vatsakramppi meneillään... :) Mut sun blogi on tosi ihana ja just tämmöset asu kuvat on tosi kivoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nyt naurattaa, voi muute olla että näyttää siltä :-D
      mutta kiitos jokatapauksessa, i guess :)

      Poista
  2. Hei, mulla taitaa olla aika samannäköinen takki :) Mulla on semmoinen untuvatakki mikä on tooooosi kevyt :) Ihania kuvia:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulostaa ihan samalta ku tää mun! :-) zarasta peräisin.

      Poista
  3. hei mulla olis postaus ehdotus: kertoisit sun tallielämästä ja vaik jotain kuvii sun lempi hepoist tai vaikka kaikista tallin hepoista, ja sit joku video ku sä ratsastat olisi tosi kiva nähdä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha hyvä ehdotus! :-)
      videoa mun ratsastustaidoista ei kyllä taida tulla, tiiän miten paljon eripuraa siitä tulisi..

      Poista
    2. tai jos ei videota ni ainakin kuvia kun ratsastat!! olis kyllä niin mageeta! :)

      Poista
    3. tuolla jossain kätköissä kesältä niitä pitäis olla :-)

      Poista
  4. Mulla on ihan sama juttu, että mielummin ottaisin iltapäivästä enemmän valoisuutta. Tuntuis sit että jaksaisi koulun jälkeen tehdäkin jotain aktiivisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! kellojen siirroissa ei oo muutenkaa mitään järkee, ihan yhtä pimeetä siellä on aamusin nytkin :)

      Poista
  5. oiii ihana neule takin alla!! (:

    VastaaPoista
  6. Hei mistä toi takki on? Tosi kiva:) tiiätkö löytyiskö sitä myös muissa väreissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on Zarasta ostettu :-) en kyllä osaa sanoa, onko niitä enään, kun ostin ton viimevuonna :/

      Poista
  7. ihania kuvia :) ja joo mua kans ärsyttää tää ku tuntuu et koko ajan suunnillee on pimeetä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) jep, tosi synkkää aina mennä kotii pilkkopimees :-(

      Poista