keskiviikko 24. lokakuuta 2012

TODAY'S LOOK

Pientä asupostausta luvassa, taas.. Pyydän anteeks näitä mun ainaisia vaatekuvia, mutta nyt just pää lyö nii tyhjää, etten keksi mistä voisin teille postata. Otan ilomielin kaikkia ehdotuksia vastaan, nyt mulla on vähemmän töitä tiedossa (siis enemmän aikaa toteuttaa mun blogia), joten antakaa kaikki ideat kehiin. Tilailin Nellyltä tänään aivan ihanan villapaidan, kunpa se tulis pian! Päällä mulla oli tänään Zaran farkut, Bershkan farkkupaituli, kappAhlin villapaita, Dinskon kengät ja Housen clutch-laukku. Pitäkää ihana keskiviikko, mä suuntaan työpaikalle palaveriin.





18 kommenttia:

  1. Oi ihana villapaita! :o Mä en ainakaa ikinä löydä mitään KappAhlista niin ihme että noin hieno neule löyty!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustakin! mäkään en oo oikeestaan koskaan ees kappAhlissa käynyt, mutta voitin ton lahjakortin.. pakko käyttää ;-)

      Poista
  2. Mäkin ihastelin tota villapaitaa, mut 100 % akryyliä merkintä muutti mun mielen :(

    VastaaPoista
  3. tosi ihana toi villapaita ja muutenkin koko asu :)

    VastaaPoista
  4. ihana villapaita :-) sun asut on kyllä aina niin ihania ja kivoja!

    VastaaPoista
  5. Huonepostaus? Lemppari tavarat? Päiväni kuvina postaus? Kuvia susta kun oot ollut pieni? Kysymyspostaus? Kuvaat asioita mitä me lukiat pyydetää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olis kyllä kivoja vaihtiksia, kiitos! :-)

      Poista
  6. Ihana otsikko ja makee asu taas. :)

    VastaaPoista
  7. asutko missä o: näytät aika tutulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. masalassa ja siuntiossa vuoronperään :D

      Poista