tiistai 23. lokakuuta 2012

BUT SHE BELIEVES IN SHOES AND CARS

Oon käyny jokaisen hiirenkolon ja kaupan läpi, mutta en oo löytäny mistään sellasia "ratsatus"-tyylisiä bootseja. Okei huijasin.. Oon mä löytäny niitä, mut ne on vaan ihan liian kalliita mun lompakolleni. Tänään käytiin Helsingissä mun pikkusiskon kanssa etsimässä kummallekkin uusia kenkiä (ja käyttämään mun kappAhlin lahjakortin), yllätykseksi löysin kuitenkin itelleni aivan ihanat toisenlaiset popot. Saa kelvata niistä kauan etityistä bootseista. Viikonlopuks luvattu ihan by the way lunta. Musta on kivaa pukeutuu lämpimästi, kaikkiin paksuihin villapaitoihin ja villasukkiin! Mut ei lunta, en oo valmistautunu siihen vielä, toisaalta en oo kyllä koskaa osannu valmistautuu siihen, inhoon talvee.








28 kommenttia:

  1. ihanat hiukset! ja huivi :-)
    J

    VastaaPoista
  2. Mitäs löysit KappAhlista?;) Oot niin überkaunis tossa kuvassa! tulisitko katsomaan mun blogin ja kertomaan mielipiteen?:)

    wwwpictureit.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä löytäny ku yhen neuleen.. :( no sinne jäi vielä 30€, katotaa jos ens kerral löytyis jotai kivempaa! ja iso kiitos, käyn vilkasemassa sun blogisi :-)

      Poista
  3. sulla on kyllä niin upeet hiukset!! ja noi tummat hiukset sopii sulle paljon paremmin (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää kiitos! mulla on kauhee epävarmuus mun hiuksista, musta nää meni liian tummiks. :(

      Poista
  4. apuaaaaa,ite entisenä ratsastajana kammoksun tollasia ratsastus kenkiä enkä pistäis jalkaa vaikka ois kuinka muotii :D:D: mut sulle sopii hyvin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon ratsastaja! :-D jotenki mä tykkään niistä silti!

      Poista
  5. ei mun mielestä ne on just hyvät ton värisinä/tummina! :)

    VastaaPoista
  6. toi kaualahuivi näyttää kyl niin muhkeelta että ei pitäis kylmä ainakaan tulla! :-D ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyl muhkee ja lämmin, aiai ♥

      Poista
  7. mistä löysit noi kivat kengät? :-)

    VastaaPoista
  8. BUT SHE BELIEVES SHOES AND CARS on väärin, sen pitäisi olla BUT SHE BELIEVES IN SHOES AND CARS

    VastaaPoista
  9. oi tollanen burgundy huivi on kyllä ihana:--)puhumattakaan noista kengistä!

    VastaaPoista
  10. ää ihana huivi, mistä tuo on!! oon ettiny tommosta jo pitkään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. monkista, en kyllä usko että niitä enään on. :( tai ei ainakaan tänään enään helsingissä näkynyt.

      Poista
  11. Oon huomannut monesti saman, että sitten ne superihanat maksaa aina ihan liikaa. Höh.

    Tuo sun takki on muuten aivan täydellisen värinen ja mallinen ♥

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, ihan tosi ärsyttävää. :(
      kiitokset! :-)

      Poista
  12. ihana toi laukku! :) onks se mistä?

    VastaaPoista
  13. haha mua alkaa pikkuhiljaa huvittamaan noi kielipoliisit tässä sun blogissa.. XD mut elloksel oli ainaki alessa sellatteet ns ratsastuskengät :) makso jotai parikymppiä ! http://www.ellos.fi/nilkkurit/310561?N=1z141mhZ1z141odZ1z141x8&Ns=RankValue4|1&Nao=68 noi vissii! ja on siel jotai muitaki sen tapasia :--) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et oo ainut, ketä nää kielipoliisit huvittaa! kaikist paras oli, ku yks tuli neuvomaan mua, ja sano itekki väärin? :-D mut kiitos tost linkist iha tosi paljon :-)

      Poista