maanantai 20. elokuuta 2012

I ♥ HELSINKI

Mä rakastan Helsinkiä, oon aina rakastanu. Mun suurin haave tällä hetkellä olis saada kämppä sieltä, jostai Ullanlinnasta, Punavuoresta tai Katajannokasta. Olis ihanaa päästä Helsinkii opiskelee, kävis joka aamu hakee jostai kahvilasta tuoretta kahvii mukaan, elää ku kaupunkilaine. Sitä mä haluun tällä hetkellä enemmän ku mitää. Tykkään siitä vilinästä ja liikenteestä. Kunpa mun haave toteutuis. Eilinen iltapävä meni tosiaan Stadissa, siks tää kauhee höpötys. Kuvat on kans eiliseltä.














12 kommenttia:

  1. Ihana asu ! Toi villapaita on ihan sika kiva, vitsi ku mun pitäis lähtee kauppoihi vähä ostelee tommosii (:

    VastaaPoista
  2. kiitti kikka! joo mäki tykkään siit iha hirveesti, nyt kaupois on ihanii neuleit yms :)

    VastaaPoista
  3. sun villapaita on ihana<3 mistä se on? :)

    VastaaPoista
  4. tosi kivoja kuvia! :) ja vitsi toi villapaita on kiva! :) muutenki aivan ihana blogi <3! :))

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  5. Tervetuloa tänne vaan, vaikka ei täällä stadissa niin huikeeta loppujen lopuks oo:D Tosin en kyllä itse vaihtaisi mihinkään, paitsi ehkä vielä isompaan kaupunkiin!<3 Ihana villapaita muuten:)

    http://fanskufanni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikki sanoo noin! :D mä oon vaa aina tykänny siit, varmaa just sen takii ku se on oikeesti kaupunki eikä paikkakunta.. :) thank you! :)

      Poista
  6. Upea asu sulla!

    Ihana blogi, en ole aiemmin käynytkään täällä. Liityn ehdottomasti lukijaksi :)

    VastaaPoista
  7. Toi neule näyttää niiin ihanan muhkeelta ja lämpimältä ^^ Ja tuo väri! Oon ihan hurahtanu tohon väriin(vaikka en oo vielä uskaltanu ostaa mitää tommosta:DD). En tiiä yhtään sopiiko mulle! Mutta toi on vaa nii ihana toi paita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muhkee ja lämmin se tosiaan on, ja mä oon kans hurahtanu toho viininpunaseen ♥ tosi lämmin ja syksyne! kannattaa kokeilla, mäki emmin ensin ja nyt mul on jo vaikka mitä vaatteita ton värisenä :D !

      Poista