maanantai 27. elokuuta 2012

AUTUMN SWEETNESS

Oon ollu taas oikee himoshoppaaja viimesen 2 viikon ajan. Mua vaan haluttaa ihan hirveesti ostaa kaikkii sulosii neuleit, korkee vyötäröisii farkkui, eri värisii conversei ja ihanii mattapintasii laukkui! Ah, tän syksyn muoti on nii mun mieleen. Ja nyt on kaupois jonkun verran kaikenlaisii maastokuvioisii vaatteita, mä tykkään mä tykkään. Koht kaikki alkaa ruskistuu ja puut muuttuu kauniin värisiks, sit saa upeen värisii kuvii. Kuvist puheen ollen, nää kuvat on tältä päivältä ja onkoha eka kerta, ku näette mulla hiukset kiinni? Inhoon pitää tukkaa kii.







13 kommenttia:

  1. ^yhdyn Jennan kommenttiin :--D vaikka se näyttääkin kutittavalta, niinkun huolestuttavan monet kauppojen neuleet nykyisin :( ehkä se johtuu musta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on itseasiassa kutittava, mut osaan elää sen kanssa :D !

      Poista
  2. Tuo neule on kyllä niin ihana. Ja ylläri kun pyörähdin hm:ssä ne olivat kaikki loppuneet tuosta väristä :(

    http://iida-freeyourmind.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustakin, mä ostin heti ku löysin sen! :) oli sillonki vaa muutama pieni koko jäljellä..

      Poista
  3. Hupsista! Nyt kyllä linkkasin ihan väärän blogi omakseni äskeisessä kommentissa :D
    Tarkoitin:
    http://smilewithyoureyes-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Sulle sopii hyvin korkea vyötäröiset farkut! Ja joo, tällä säällä neuleita ois kiva omistaa liikaaki :-)

    VastaaPoista