keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

FLOWERS AND GIRLS

Tsau kaikki ihanat lukijat! Mun toinen lomaviikko hurahti käyntiin ja vettä tulee ku saavista, missä on kesään kuuluva aurinko ja lämpö? Onneks mun mieltä piristää Viron matka, joka varattiin eilen. Ollaan lähös tiistaina 24.7 Sampon, mun siskojen ja äitin kanssa Tallinnaan vähän shoppailee ja pitää hauskaa. Äiti ja siskot viettää siellä vaan yhen yön, mut mä ja Sampo lähetään vasta perjantaina. Iha huippuu, vitsi oon oottanu tätä. Muuten oonki ollu suurimmaks osaks vaa kotona ja Sampon kans. Sunnuntaina olin hyvän kaverin kans vähä syömäs ja ajelemas, ja eilen käytiin siskojen ja Ellun kaa Vantaalla heppaliikkeissä. Mukaan tarttu uus ratsastustakki ja hoitohepalle vähän harjoja. Tänään olin kuvailemas ja tässä olis vähän kuvia!













14 kommenttia:

  1. Videopostaus olis niiin kiva nähdä sulta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! oon aika ujo tollasis, mut vois vaikka tehä :)

      Poista
  2. Ei vitsi sulle sopii nii hyvin noi hiukset ! Oot kyllä kaunis :) Joku sellane päivä kuvina vois olla kiva! Tai huonepostaus, laukun sisältö, oma huone, video ... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos hirveesti! :) värjäsin toissa päivänä tummaks, pelkäsin et näytän kauheen kalpeelt.. kiitti ideioista, kaikki kuulosta kivalta :-)

      Poista
  3. Olis kiva joku sellanen postaus, jossa esittelet sun kavereita ja teijän yhteisii juttuja :)

    - Niina

    VastaaPoista
  4. Voivoi mäkin tahdon pisamia!:( ja tuon sun neulepaidan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mäki oon vihdoin alkanu tykkää niistä! :-D joo ihastuin siihe heti, pure love ♥

      Poista
  5. mistä toi neule on?((: sopii sulle tosi hyvin(:

    VastaaPoista
  6. Vitsi sä oot nätti! Tollaset pisamat kelpais mullekin :)

    VastaaPoista
  7. oot kauniiis =))!!!

    http://mandiiislife.blogspot.fi/

    VastaaPoista